Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 626 IV Sedan

dyszel, 17 lat temu
Silnik 2.0 i 115KM 85kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 185 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 626 IV Sedan 2.0 i 115KM 85kW 1992-1997 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : AAuto wygląda na co najmniej 10 lat młodsze niż jest w rzeczywistości
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : niekontaktujące złącza elektryczne
5,0
Całokształt
Dam doskonale bo to świetne auto renomowanej marki za nieduże pieniądze, ludzie nie wahajcie się kupować zadbanego egzemplarza mazdy 626, broń Boże na gaz (awarie przepływomierza)
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetna kultura pracy, na wolnych obrotach go nie słychać, wiele aut ma problem z wyprzedzeniem jej ze względu na świetny ciąg od niskich obrotów (ok. 1500 rpm), od 4,5 tyś pokazuje swój japoński pazur.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działa poprawnie aczkolwiek problemy z wrzuceniem wstecznego są na porządku dziennym, jak i czasem ciężej wchodzące biegi - w sumie jest dobrze.
4,0
Układ jezdny
jadąc samemu, lub w dwie osoby - super, auto doskonale trzyma się drogi, nie poddaje się na zakrętach nawet z dużą prędkością, ale po załadowaniu 4-5 osób zaczyna niepewnie się bujać
Komfort
5,0
Widoczność
Mam 192 wzostu i w moim sedanie nie mam najmniejszych problemów z obserwacją zewnętrznych punktów samochodu.
5,0
Ergonomia
W aucie z 92 roku, takie rozmieszczenie przełączników, dźwigienek i pokręteł? Rewelacja!Zegary mega czytelne, wszystko pod ręką, super przyciski od sterowania tempomatem i nawiewami (taka namiastka klimatronika) hehe
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzanie super, klimatyzacja też rewelacynie sprwdza się w upalne dni, ale podróż 626-óstką w deszczowy dzień zamienia się w koszmar, jedynie po włączeniu klimy szyby na chwilę odparowują, po jej wyłączeniu sutuacja się powtarza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja nie narzekam, moi pasażerowie także
5,0
Wyciszenie
Idealne, słychać każdy najmniejszy ton w radiu, a na wolnych obrotach nic nie wskazuje na to by silnik pracował (bezszmerowiec!)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 2 litry, i dość duży ciężar spalanie to miłe zaskoczenie: miasto 8-10l/100km, trasa 6,5-7,5l/100km, srednio 7,5 - 9 l/100km, naprawy rewlatywnie tanie jak na japońca (zresztą to auto sie nie psuje!)
5,0
Stosunek jakość/cena
bez komentarza - rewelacja
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psują się naprawdę drobiazgi- np. elektryczna szyba wymagająca przeczyszczenia styków w wyłączniku, czy też nie przesuwający się elektryczny fotel (mam full wersję tak więc dużo mam tej nieszczęsnej elektryki)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie zero takich przykrych niespodzianek (odpukać w niemalowane!)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Mazda 626 IV

Liczba wpisów: 26

Mazda 626 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mazda 626 IV Sedan