jak to japończyk, potrzebuje wysokich obrotów aby coś z niego wykrzesać, dodając gaz i klimę plus 4 osoby, to redukcje konieczne. Żadnych wycieków, minimalnie podciąga olej. Z gazem bezproblemowo.
4,0
Skrzynia biegów
lekko pracuje, jak rozgrzana łatwo wchodzą poszczególne biegi, to dobrze biorąc pod uwagę konieczność redukcji np. z 5 do 3. Żadnych problemów z jej żywotnością
4,0
Układ jezdny
Miękkie i co 10 tys na naszych dziurach trzeba wymienić jakiś łącznik za 20 zł, co mozna zrobić nawet na lewarku. W zakrętach dobrze. na wprost też oki. Trzeba uważać na hamulce, mogą się zapiec, warto przesmarować tłoczki czy cuś takiego.
Komfort
4,0
Widoczność
trzeba troszkę go wyczuć ale jest ok.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką nie trzeba niczego nerwowo szukać. Troszkę wkurza suwakowa regulacja prędkości nawiewów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje, chłodzi kiedy trzeba, szyby raczej nie parują.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawdę mnóstwo miejsca, wzrost 170. Z tyłu także super wygodnie i mięciutko.
3,0
Wyciszenie
Silnik słychać na wyższych obrotach, taki typowy japoński gang. Przy szybszej jeździe zagłusza go wiatr. Za to bardzo fajnie grają seryjne głośniki, szczególnie z mocnym radiem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
od wymiany oleju do wymiany oleju, żadnej droższej naprawy, oby tak dalej. Spalanie podaję z LPG.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na dołach sam się otwiera schowek (rzadko ale jednak wkurza)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wystarczy robić przeglądy na czas.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 105KM 77kW
[l/100km]