Silnik
: Do wymiany uszczelniacze i pierścienie olejowe
Układ hamulcowy
: Wibrujące tarcze, wymiany nie przynosiły poprawy
Przeniesienie napędu
: po 170 tys do wymiany łożyska kół, przeguby
2,0
Całokształt
Tyle co ja w ten samochoód zainwestowałem to już nie moje. Tragedia.Części astronomicznie drogie (np łożyska przednie tylko z piastą, droga robocizna (np. wymiana paska rozrządu wiązała się ze zdjęciem pokrywy zaworów a to z kolei z koniecznością wymiany uszczelek, itd),
Wrażenia
3,0
Silnik
Słaby silnik, mało elastyczny, nie nadawał się do jazdy w górach
5,0
Skrzynia biegów
Doskonale
4,0
Układ jezdny
Ok, bez zastrzeżeń, troche może duże przechyły na zakrętach
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba, duże wymiary samochodu, wersja kombi
5,0
Ergonomia
Bardzo dobrze
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok, troche mało wydajna klimatyzacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Doskonale
5,0
Wyciszenie
Cichutko
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na mase i wielkość samochodu b.dobrze.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prawie nic z drobiazgów się nie psuło
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uszczelniacze i pierścienie do wymiany (Kopcił na niebiesko jak syrenka), łożyska, dwa razy pasek rozrządu bo po pierwszej wymianie oś rolki się wygięła i pasek zaczął zjezdzać. Baaaaaaaaaaaaardzo drogi serwis
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 90KM 66kW
[l/100km]