Karoseria
: Pomimo rdzy. To jest mój kształt samochodu. Moja druga mazda GF już mi się tak nie podoba
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Niech mi ktoś pokaże Comprex z przebiegiem 300000 km która nie miała pękniętej głowicy i padniętej spręzarki
Karoseria
: Rdza tylne nadkola i obwód szyby czołowej- podobno standard
Układ hamulcowy
: Tylne zaciski- czyszczenie co roku
3,0
Całokształt
Pewnie niektórzy mają gorzej ale ja i tak się zawiodłem
Wrażenia
3,0
Silnik
Głośny i mało dynamiczny
4,0
Skrzynia biegów
OK
4,0
Układ jezdny
OK. Drogi trzyma się lepiej niż GF
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu troche cienko, ale od czego są lusterka i intuicja :)
4,0
Ergonomia
OK
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabe ogrzewanie, ale kiedyś było lepiej więc się chyba coś zużyło
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK, tylko z tyłu zaczyna być ciasno po urośnięciu do 185 cm
2,0
Wyciszenie
Mazdy są ogólnie kiepsko wyciszone no a przy głośnym starym dislu to wiadomo.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Może być choć do 1,9 TDIków mu daleko
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
OK
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pęknięta głowica (norma), przegrzana chłodnica, słabiuśka, awaryja sprężarka Comprex (norma), problemy z dolotem, zawór startowy (potocznie i chyba nie słusznie nazywany EGR), tylne zaciski hamulcowe (też nie tanie)
Największy problem-znaleźć dobrego mechanika od mazdy comprex co zdiagnozuje dobrze usterkę a nie wymiani pół auta a potem ręce rozłoży
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
[l/100km]