Zawieszenie
: POrzadnie wykonane auto, zdecydowanie nietrwaly silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Nietrwaly comprex i slaba glowica
Karoseria
: Blacha na nadkolach
Inne
: Mechanizm recznego, pompa wspomagania
3,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
Elastyczny bez dziury typowej dla silnikow z Turbo, przyjemnny odglos w kabinie, turbodoladowanie comprex nie jet trwale wytrzymuje okolo 160 tys. km, regeneracje sa nietrwale, nowe turbiny drogie. Dodatkowym problem jest pekajaca glowica. Generalnie mozna powiedziec ze silnik japonczykom zdecydowanie nie wyszedl.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegow pomio przebiegu radzi sobie bez problemow
4,0
Układ jezdny
Auto prowadzi sie dobrze zeby nie powiedziec idealnie. Elementy zawieszenia dosc trwale.
Komfort
3,0
Widoczność
Widocznosc do tylu slaba.
5,0
Ergonomia
Ergonomia jak w kazdym japonczyku dobra a w tej mazdzie niemalze idealna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo miejsca choc jak na tak duze auto mogoby byc wiecej. Male otwory drzwiowe.
4,0
Wyciszenie
Praie idealnie choc dzisiejsze Diesle wyciszone sa lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jka na tak ciezkie auto jest b. dobrze.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto jest b. porzadnie wykonane choc moj egzeplarz ze wzgledu na wyjatkowe niechlujstwo po latach nie wyglada juz tak ciekawie. Nie mnie wszytko dziala.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto nie jest niezawodne jak na jaonczyka przystalo. Glowny mankament to silnik a zwlaszcza comprex. Nie zdazylem przejechac 5000km wysiadla mi glowica, pompa wspomagania, i reczny hamulec. NIestety majac wczesniej rewelacyjnie pozytywne doswiadczenia majac Primere, Lancera niesamowicie zawiodlem sie na tym aucie.Jest to japonczyk porzadnie wykonany ale czas daje mu rade.Nie polecam. Blacha najslabsza jest na tylnych nadkolach
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
[l/100km]