Przeniesienie napędu
: moc 75 KM a zacowuje sie na conajmniej 90 KM, a zwłaszcza powyżej 100 km/h
5,0
Całokształt
bardzo dobre auta i mało awaryjne za rozsądne pieniądze. następna tez bedzie 626 tylko nowszy model. 626 to jest właśnie to, nie do zajechania!
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik bardzo ładnie zapala, nie ma jak japoński diesel pyk i chodzi bez żadnego krecenia. mój zapala przy temp 0 stopni zimny bez grzania swiec, także rewelacja. Jak ją kupiłem miała 15 lat i przebieg 196000, a ten wiek i przebieg to napewno nie idzą w parze, więc licznik jest cofnięty. oleju nie bierze. tylko nie wiadomo co z comprexem, kiedy wysiądzie i kto go naprawi..? Ale za to dźwięk turbiny jest wspaniały:) kto ma ten wie.
4,0
Skrzynia biegów
ja na skrzynie nie narzekam
4,0
Układ jezdny
bardzo dobrze się prowadzi
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie najmniej 5,6 a najwięcej 7. zazwyczaj jak tankuje do pełna w cyklu mieszanym spala około 6,5.
3,0
Stosunek jakość/cena
dobre auto za rozsadną kase.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto nigdy nie staneło na drodze zawsze dojechałem do celu, nigdy nie zapychane, jak jest dobry akumulator zawsze zapala! ogólnie to nic sie nie psuje. z elektryki wszystko działa
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przestał mi ładowa alternator, ale tochyba z mojej winy, nie wiedziałem, ze ta mazda ma co drugi rozrzad zmiane pompy wody, pompa ciekła prosto na alternator i sie zepsuł. naprawa wyniosła 280 zł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
[l/100km]