W sumie kawal fury za rozsądne pieniądze - o ile omija się wersje USA (zwlaszcza z silnikiem 2,0 i skrzynią automatyczną Forda).
Trochę smutna i nijaka plastikowa deska rozdzielcza, bardzo delikatne zawieszenie.
Z drugiej strony, z silnikiem 2,5 V6 niewiele aut może nam zagrozić ;-)
Wrażenia
4,0
Silnik
Jedyny mankament to klekoczące popychacze zaworowe ...
2,0
Skrzynia biegów
Remont automatu po 110 tys km - koszt 3500 pln, zabiera sporo mocy
2,0
Układ jezdny
trochę za miękki, nieprzyjemne przechyy w zakrętach, bardzo delikatny...
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
fajny bajer "swing" - środkowe nawiewy poruszają się w obie strony
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wcześniej jeździem Omegą B - więc teraz - żadna rewelacja
4,0
Wyciszenie
Gdyby nie halsujące popychacze - byloby naprawdę nieźle
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis omijam z daleka, spalanie po mieście - ok 16/100 km (zima, ostro)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podobno byloby lepiej, gdyby to byla wersja japońska a nie USA...
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Remont skrzyni mnie bardzo rozczarowal do tej marki ...