minus za hydrauliczne popychacze, ale to jest chyba taka wada fabryczna. Ważne aby zawsze trzymac max olej, oraz w modelach z poczatku produkcji zazwyczaj pomaga wymiana zaworka upustowego w pompie oleju, który miał złą konstrukcję , poprawiono to dopiero w chyba w 95 albo 96 roku. Naprawde pomaga i nastaje cisza.
4,0
Skrzynia biegów
Mogłoby być lżej, ale nie jest tak żle
4,0
Układ jezdny
Jest naprawde komfortowe. Jesli ktos naprawde lubi szybką jazde to polecam wymianę sprężyn na twardsze i opon na rom 205. Wtedy to jakbys jechał po torach. Rewelka.
Komfort
4,0
Widoczność
Durze przejrzyste szyby wszystko jak na dłoni.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak dla mnie ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Doskonała, z przodu jest chyba nawet lepiej
4,0
Wyciszenie
Mogłoby byc ciszej przy większych prędkościach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tak furę i silnik 2.0 12-13 w mieście to jest ok i wcale nie jezdze delikatnie. W trasie przy prędkości 130-150 spaliła mi ostatnio 9 litrów. Myslę ze to dobry wynik.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mazda prawie wcale się nie psuje tylko trzeba o nią dbać, szczególnie na gazie (przewody, swiece, kopułka, palec)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z poważnych usterek to chyba wymiana łacznika stabilizatora, ale na naszych drogach to normalka.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 115KM 85kW
[l/100km]