Radzi sobie z autem. Ma skłonność do zapiekania sie pirścieni olejowych i lubi klekotać popychaczami szczególnie jak sie go zaleje mineralem, ale człowiek uczy sie całe życie. Ogólnie kupiłem przy 200kkm ale był kręcony dołożyłem swoje 160kkm w ciężkich warunkach i mnie nie zawodzi choć olej trzeba dolewać
4,0
Skrzynia biegów
Wyskakuje wsteczny przy wyższych obrotach. Gorzej z przegubami, trzeba uważać na długą półoś, droga sprawa i mało używek w dobrym stanie.
3,0
Układ jezdny
Drogie amortyzatory. Ogólnie bardzo wytrzymałe.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu dużo za mało.
3,0
Wyciszenie
Problem z uszczelkami w drzwiach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Założyłem sekwencje gazu ( na zwykłej co strzał to nowy przepływomierz) w mieście 10-12 w trasie 8-10. Naprawy i części w normie, rozrząd droższy ale na 100tys.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przekażnik sygnalizacji spalenia żarówki przez zły montaż haka.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Maglownica
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 115KM 85kW
[l/100km]