Auto ktore ma ponad 300.000 tys kilometrow kolor zloty metalik, alu felgi "OZ-racing", obnizone zawieszenie (3 cm.), spojler tylni + 3 swiatlo stop mi osobiscie sie bardzo podoba. Moi znajomi w rodzinie nie wierzyli ze to autko ma blisko 11 lat.
Znakomite wyposazenie min:
welurowa tapicerka - tyl podlokietnik
4 razy el szyby, ktore same sie zamykaja po opuszczeniu autka :-)
to tylko niektore zalety japonskich aut Mazda z tamtych lat
Obecne egzemplarze maja jeszcze wiecej dodatkow
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo dobre przyspieszenie
5,0
Skrzynia biegów
perfekcyjna - daje jej niezly wypas
4,0
Układ jezdny
ma fabrycznie obnizone zawieszenie o blisko 3 cm
Komfort
4,0
Widoczność
gdybym nie zalozyl z tylu spojlera - nie widzialbym tylu auta od srodka przy parkowaniu tylem
4,0
Ergonomia
moj model to ten obecnie 3 od konca 5-dzrzwiowy ,model na 91r jak na dzisiejsze lata jeszcze moze sie niezle podobac
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
szczegolnie zima troszke trzeba poczekac - nigdy nie skrobie szyb !
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo wygodnie dla kierowcy i wszystkich pasazerow
4,0
Wyciszenie
silnik - to ja nie wiem kiedy chodzi tak cicho
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie paliwa w miescie blisko 12 l.na 100km :-( na trasie, a jezdze bardzo duzo okolo 9 litrow oryginalne czesci bardzo drogie (przegob nap przod 370 zl) nawet podrabiane czesci japonskie sa kosztowne jak dla mnie przynajmniej
5,0
Stosunek jakość/cena
Moje auto kosztuje dzisiaj okolo 12.000 zl, a gdyby ktos je kupil mialby wszystko co potrzebne do pelnej satysfakcji jaka jest jazda samochodem. Duzo za niewielka cene