Silnik
: Brak zjawiska dziury w mocy jaka powstaje zanim zacznie pracowac turbina. Elastyczny motor.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Korozja nadkoli, drzwi, progow
Silnik
: Doladowanie comprex
Inne
: Reszta w granicach normy
3,0
Całokształt
Jak na europejskie standardy mozna temu autu wuystawic ocene 3. Jak na standardy japonskie mysle ze 2 to az za wiele. Auto niedopracowane, niczym prototyp,i przede wszystkim zawodne-turbina. Reszta usterki drobne pozwalajace na dalsza jazde. Auto dobre dla jak mowia Niemcy majsterkowicza.
Wrażenia
3,0
Silnik
Dobry trwaly motor diesla. Niestety problem z turbina comprex..Rozwiazanie ma swoje plusy bo rozwiazuje problem dziury zanim auto wejdzie na obroty.W comprexie to zjawisko nie istnieje.Jest jednak problem z regeneracja turbiny ktora siada po okolo 160tys.km.Problem , ktory trudno rozwiazac bo nowa turbina jest droga a regeneracje nie rozwiazuja problemu na dluzszy czas.Jesli ktos ma inne zdanie na ten temat to prosze o maila na blindman@onet.eu.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza moze dosc topornie, bo auto ma juz troche na zegarze , a w ogole taka jest chyba konstrukcja samego mechanizmu przelaczania biegow. Duzy jest skok pomiedzy poszczegolnymi przelozeniami.Ale to nic najwazniejsze ze biegoi wchodza.
4,0
Układ jezdny
Jest juz tez tez wytluczony ale jego konstrukcja zapewnia dobre prowadzenie sie auta w jezdzie na wprost na zakrretac.U mnie ruina normalnie powinno byc b. dobrze
Komfort
3,0
Widoczność
Do tylu widoicznosc jest zla zwlascza w zimie przy mocno opadajacej tylnej szybie, zwlaszcza zaparowanej
5,0
Ergonomia
Dla mnie jest wzorowa, jak w kazdym japoncu.Szczegolnie podoba mi sie rozwiazanie sterowaniem nadmuchu powietrza.
Jak na tak duze z zewnatrz auto bez rewelacji.Wole rozwiazania typu kombi.
Auto pod tym wzgledem wydaje mi sie niedopracowane.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla b. dobre. WWiem ze sa lepsze rozwiazania
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na miescie 8 na trasie mozna zejsc nawet ponizej 6 l to b. dobry wynik
3,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniadze warto rozgladnac sie za nowsza primerka czy tez innym japonczkiem.Europejskie samochody za te pieniyadze beda w podobnym stanie i beda ustepowac mazdzie jakoscia wykonania, rozwiazaniami tech. itp nie liczac topowych modeli
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto jest usterkowe.Nie warto go kupowac bo ceny czesci b. wysokie.Ja zanaotowalem nastepujace isterki:peknieta szyba przednia, uszkodzone silowniki klapy tylnej,zepsuty zamek drzwi kierowcy i bagaznika,pozrywane zatrzepy atrapy, przetarta tapicerka siedzenia kierowcy i duzo , duzo innych usterek.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zdazylem zrobic 5000km i siadal mi comprex. Byl naprawiany i siadl raz jeszcze. Chetnie skorzystam z rad innych uzytkownikow tego auta a ktorzy skutecznie poradzili sobie z tym problemem. Nawet zaplace. W niedlugim czasie siadlo mi wspomaganie, wyciek oleju.Powaznym problemem staje sie korozja nadkoli,czesciowo podlogi i krawedzi drzwi.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D Comprex 75KM 55kW
[l/100km]