Troche glosno ale jak sie rozgrzeje to juz jest dosc cicho jest ok. Jesli chodzi o osiagi to wiadomo ze sprinter to nie jest ale jeszcze zaden mercedes czy opel bez turbo z tamtych lat mnie nie wyprzedzil w porownaniu do innych aut z temtego okredu 626 RF7 jest naprawde zrywnym autem. Silnik jest dosc elastyczny. Mi starczy.
5,0
Skrzynia biegów
jak po masle i super skoki rewelka :)
4,0
Układ jezdny
troche twarda ale za to dobrze trzyma sie drogi
Komfort
5,0
Widoczność
wzorowe
5,0
Ergonomia
uwazam ze ergonoma w 626 jak i w innych mazdach stoi na najwyzszym poziomie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
niestety nie mam klimy ale ogrzewanie w zime jest b. dobre
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak w przyslowiowym mercedesie :)
4,0
Wyciszenie
tak jak wczesniej wspomnialem na poczatku troche glosno ale potem jest juz dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali to na lekarstwo, a pod maske zagladam co 10tys jak wymieniam olej. Ale jesli chodzi o zawiecho to wiadomo, ze na polskich drogach dlugo nie wytrzyma, choc i tak uwazam ze zawiecho z 626 jest b.dobre. Autko przez 7 lat eksploatacji nigdy mnie nie zawiodlo.
5,0
Stosunek jakość/cena
tanie jak barszcz a wygodne, duze i niezawodne zreszta jak kazda mazda czy toyotka.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niezawodnosc jest wzorowa mimo przebiegu 310tys. km. Choc jesli chodzi o drobiazgi to musze wymienic podswietlenie na desce rozdzielczej, dokladnie na konsoli srodkowej po 13 latach przepalia sie zarowka i musze nasmarowac szyby bo troche ciezko sie opuszczaja.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niezawodnosc wzorowa
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 60KM 44kW
[l/100km]