za 10tyś można trafić egzemplarz 1991 z małym przebiegiem, w b. dobrym stanie, świetnie utrzymany, w dodatku combi i diesel. Bardzo wygodny. Polecam kierowcom mniejszych aut przesiadkę do mazdy.
Wrażenia
4,0
Silnik
typowy rechol, jak na ten rocznik godny pochwały
4,0
Skrzynia biegów
pierwsze trzy biegi mało elastyczne, za to po mieście można jeździć na 5 biegu (najlepiej od 55km/h)
4,0
Układ jezdny
świetnie trzyma się drogi, nawet przy większych prędkościach (w zimie lepiej się prowadzi na oponach zimowych)
Komfort
3,0
Widoczność
w combi lepiej polegać na bocznych lusterkach niż na tym nad głową. Wychylanie się do tyłu też niewiele pomaga
5,0
Ergonomia
dużo schowków (największy podświetlany), zegary troszke słabo podświetlane, ogólnie dużo źródeł światła i mnustwo dobrze widocznych kontrolek i przycisków
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra wentylacja i ogrzewanie. Czasem tylko trzeba wymienić opornik :-). Po kilku km nagrzewa się do wysokich temp. szyby w zimie szybko odparowują. Tylko z tyłu nie ma dopr. kanału wentyl.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mógłby być "ciut" szerszy, z przodu nic imponującego, za to z tyłu pełen luz, a bagażnik... (combi)
4,0
Wyciszenie
z pewnością głośniej niż w wers. benzynowej, lecz rażących hałasów nie zaobserwowałem. Żadne plastiki nie dzwonią, nic nie stuka.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczny w mieście! max 7l ropy/100km. Taką możliwość daje użycie elastycznego 5 biegu. Trasa - ok 5l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
cena w 97% wykorzystana (warto)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic nie pęka, nie łamie, jak już coś się popsuje, to łatwo naprawić (zwykle to tylko bezpiecznik itp)