Układ hamulcowy
: Tył auta, robienie i niewielkie skutki tego.
Karoseria
: Polubiła rdze, od profili, podwozia. Po wszelkie fabryczne gięcia, kanty, zakrzywienia na nadwoziu.
4,0
Całokształt
Od pierwszego właściciela wzięta, ale nudzi mnie już lepienie jej co jakiś czas, bo częstotliwość napraw się zwiększa. Pełnoletnie auto.
Wrażenia
4,0
Silnik
W silniku nic się nie psuje tylko lać i jechać. Nie licząc denerwującego kapania z silnika oleju i nie możliwość znalezienia przyczyny. Mocy brak, przyspieszenia również. Przy wyprzedzaniu może dostarczyć nie lada emocji.
3,0
Skrzynia biegów
Od kiedy posiadam ciężko biegi chodzą. Ostatnimi czasy zaczęło z niej również kapać. Trzeba robić.
2,0
Układ jezdny
Trzymanie na jezdni, a raczej jego brak.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa w zime. Super również jest możliwość ustawienia nawiewów powietrza prosto z zewnątrz.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, naprawdę dużo. Złożone tylne siedzenia bez problemu wchodzą 2 duże rowery. Duży plus za możliwość zrobienia kanapy po wyciągnięciu zagłówków, ale i tak bez tego jest dużo miejsca...
2,0
Wyciszenie
Uszczelki drzwi umierają, silnik dość głośno słychać. Słabo.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochody dużo mocniejsze maja takie spalanie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak z oceną przeciętnie, łatwiej kupić za takie pieniądze dużo gorsze auto. Ale da się kupić lepsze. Które posiada silnik, zawieszenie i wyposażenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważniejszych. Tylko wszechobecna rdza niepotrzebnie się wszędzie wciska i robi problemy. Jak z tylnymi hamulcami. No i teraz mam podwójne kapanie olej + dot. Znowu czeka zabawa.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 60KM 44kW
[l/100km]