Silnik
: Silnik przebieg prawie 310 tysięcy, prawie 25 lat, bez wielkich remontów, bez problemów. Zawsze odpala i jedzie, a dynamika jest na bardzo wysokim poziomie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Rdza na nadkolach po 'rzeźbie' któregoś mechanika.
5,0
Całokształt
Na co dzień jeżdżę nowymi autami w wypożyczalni i nowe auta to już nie ten klimat i jakość. Miałem już takie autko, potem Golfa III TDi. Jak widać, wróciłem do marki i jestem bardzo zadowolony pomimo stanu w jakim kupiłem auto i całkowitego remontu. Polecam, jeśli znajdziecie bardzo dobrą sztukę. Oryginalnie nie powinna rdzewieć!
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo dynamiczny i w połączeniu ze skrzynią bardzo elastyczny. "wychodzi" z każdego biegu. Jedyne co boli to spore spalanie ( nie posiadam LPG). Poza tym ma bardzo charakterystyczny dźwięk.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów.
4,0
Układ jezdny
Świetnie prowadzące się auto, Bez strachu można pokonywać bardzo ostre zakręty. Warto je obniżyć. Kierownica mogłaby być minimalnie mniejsza jak i promień skrętu.
Komfort
5,0
Widoczność
Słupki niczym nie ograniczają, a z tyłu lotka wyznacza koniec auta. Świetne lusterka!
4,0
Ergonomia
Bardzo dużo miejsca na boki dla kierowcy i pasażera z przodu. Z tyłu trochę mało miejsca na nogi, no ale to Coupe.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi, ale padają opornice.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie lepsze niż w niejednym nowym aucie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spore spalanie, ale części mimo mitów nie aż tak drogie jak mogłoby się wydawać. Spora kompatybilność części z sedanem i kombi. Duża prostota wykonania, wiele rzeczy można przy aucie zrobić nie posiadając dużej wiedzy o mechanice pojazdów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Praktycznie się nie zdarza.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trzeba uważać na nagrzewanie silnika, bo można zniszczyć głowicę.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 12V 115KM 85kW
[l/100km]