Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018

Przemek, 1 miesiąc temu
Silnik 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 43 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW od 2018 - Oceń swoje auto
3,64
14% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wykonanie wnętrza i materiały.
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Duży silnik, który oferuje ciszę w kabinie w trakcie spokojnej jazdy, zaś pracuje jak młynek na odrzucie, gdy trzeba wyprzedzić. Auto dość mało dynamiczne, raczej ospałe, napęd nie oferuje wiele frajdy z jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje poprawnie, raczej płynnie. Zdarzyło się kilka szarpnieć, zwłaszcza przy przełączaniu trybów.
5,0
Układ jezdny
Stabilny, przewidywalny, gwarantujący pewność prowadzenia.
1,0
Karoseria
Karton malowany plakatówką. Szczerze mówiąc to jest niezła żenada, by samochód za taką kasę malować mgiełką lakieru. Uszkodzenia następują od uderzeń ziarenek tak małych, że ich nawet nie słychać, gdy uderzą - po czymś takim od razu pojawiają się kropki do podkładu. Lakier bardzo podatny na wszelkiego rodzaju odbarwienia - ptasie "g" nie usunięte natychmiast zostawia głębokie wżery lub nawet penetruje warstwy aż do bazy. Lakier jest tak miękki i tak cieniutki, że strach to nawet woskować - nie dość miękka szmatka zostawia w tym czymś ślady.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko intuicyjnie rozmieszczone, raczej klasycznie zbudowane. Bez uwag.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dość durne rozwiązania jeśli chodzi o wybór nawiewów. Nie można na przykład wybrać chłodzenia tylko na szybę, bo owszem jest taki przycisk, ale służy on do odparowywania przedniej szyby i powoduje rozłączenie systemu start-stop, czyli powiązany jest z grzaniem wycieraczek i lusterek.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj największe negatywne zaskoczenie. Auto jest dłuższe od Passata B8, zaś wewnątrz znacznie od niego mniejsze. Największy minus to bardzo mało miejsca na nogi dla tylnych pasażerów, gdy przednie fotele ustawione są pod wysokie osoby (ja 189, żona 171 cm wzrostu), trzeba się przysuwać do przodu, by do tyłu ktoś mógł usiąść. Bagażnik stosunkowo mały, jak na takie duże kombi. Słupki przednie poprowadzone takim niskim łukiem, że odkąd mam to auto, to się zawsze w ten słupek walę w głowę przy wysiadaniu.
4,0
Wyciszenie
Dobre przy spokojnej jeździe. Gdy potrzeba ostro przyspieszyć samochód brzmi, jak gdyby się miał zes..ć
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie pali mało, chyba że jeździsz naprawdę w dziadkowym stylu. Ja poruszam się właśnie raczej tak spokojnie, więc dla mnie jest okay.
3,0
Stosunek jakość/cena
Myślę, że jednak za takie pieniądze można znaleźć na rynku coś lepszego. Naprawdę Mazda niczego nie urywa.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kamery 3D oraz system nawigacji miały kilka razy zawiechę bez wyraźnego powodu, chyba że wysoka temperatura powietrza tak wpływa na pracę tej elektroniki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic, odpukać, do tej pory nie było.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.5 Skyactiv-G 194KM 143kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018