Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018

Marek, 13 godzin temu
Silnik 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 500 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,71
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Wszystko.
5,0
Całokształt
Dla mnie rewelacja, brałem pod uwagę kilka aut kombi Volvo v90, Superb, Mondeo, rownież Subaro Outback, najbardziej nadal podoba mi się Toyota Camry, ale tu jest tylko sedan. W superbie, Volvo i mondeo dużo słyszę o usterkach. Tu mam spokój, tylko wymiana oleju po 10 (a nie jak podaje serwis) po 20 tys km, po 60000 wymienię olej w automacie (2400 zł w serwisie ). Komfort, do 130 km/h cicho, przy ok 200/h w Niemczech, owszem głośno, ale bez przesady.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ładnie brzmi, do 130 km/h cichy, potem głośniej, ale bez przesady, słyszę polecenia żony
5,0
Skrzynia biegów
Przełącza miękko, oczywiście tryb sport wiele nie wnosi, jedynie podwyższa obroty i wcześniej zmienia biegi, przy 165 KM cudów nie ma, ale daje sobie radę, gdy chcemy coś wyprzedzić.
5,0
Układ jezdny
Opony 19 cali, a komfort jazdy, jak dla mnie bardzo przyzwoity.
5,0
Karoseria
Bez zastrzeżeń.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie słupki trochę zasłaniają i trzeba się wychylać, w porównaniu do Avensis, którego użytkowałem przez ostatnie 6 lat jest gorzej, ale kamery 360 stopni przy parkowaniu to rewelacja.
4,0
Ergonomia
Wszystko ok, oprócz przycisków na dole po lewej stronie od kierownicy, trzeba się wychylić, żeby je zobaczyć, ja zawsze wyłączam i-stop, bo to tylko lewacka propaganda, która, co najwyżej może zniszczyć silnik. Reszta ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy niskich temp przednia szyba paruje i trzeba chwilę odczekać, potem jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam ok 180 cm, więc dla mnie super, jak jest z tyłu, nie wiem, bo nigdy nikt tam nie jechał. Żona ma chr i mówi, że to jest przepaść.
4,0
Wyciszenie
Do 130 jest po prostu cisza, potem głośniej, pokażcie mi auto, które przy np 180/h jest ciche.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak to mówią, jak kupiłeś konia, to stać cię na lejce. Dla mnie koszty utrzymania nie stanowią problemu, myślę, że niemieckie auta są droższe w utrzymaniu, mówię to na podstawie rozmów z moimi niemieckimi kolegami z pracy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dla mnie super, mazda 6 już wyszła z produkcji, więc nie wiem, co kupię za kilka lat, zwłaszcza, że suwy mnie nie interesują
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero problemów, tylko serwis.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018