Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018

raffmo, 3 lata temu
Silnik 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 21 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Wygoda podróżowania
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Nie wiem czy to usterka czy bardziej niedoróbka. i-stop działał na początku. Potem zaprzestał. W ASO doładowali akumulator i znów ożył. Teraz znów nie działa. Podbno wiele warunków ma wpływ na działanie i-stop, ale ewidentnie coś jest niedopracowane (za mały akumulator lub słaby prąd ładowania albo oprogramowanie sterujące)
4,0
Całokształt
Ogólnie fajne auto z małymi mankamentami. Wersja Skypassion wymiata. Fajnie sprawdzają się systemy (może oprócz asystenta zmęczenia). Jak większość zakochałem się w przodzie i kolorze Soul Red Crystal. Jak ktoś wcześniej zauważyć design tyłu mógłby być lepszy. Bagażnik może nie tak pojemny jak w Passacie B6, ale jest ok.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik całkiem dynamiczny jak na benzynę bez żadnych doładowań. Przy spokojnej jeździe poza miastem przy prędkości 100-120 km/h potrafi spalić 6,5-7,0 litra. Powyżej 140 km/h już żłopie.
4,0
Skrzynia biegów
Elastyczna choć czasem drugi bieg przy redukcji z trojki dziwnie wchodzi.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny w porządku choć wydaje mi się, że zimą stabilność jazdy i przyczepność jest gorsza. Pod tym kątem mój poprzedni samochód (VW Passat B6 Kombi) sprawował się lepiej.
3,0
Karoseria
To była największa bolączka. Po kilku miesiącach użytkowania na lakierze Soul Red Crystal pojawiły się malutkie odpryski na przednich słupkach, klapie silnika, nadkolu i dachu. Na szczęście Mazda bezpłatnie przelakierowała wybrane elementy.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu i boku widoczność dobra. Tył gorzej ze względu na małe okno. To nie Passat B6 kombi.
4,0
Ergonomia
Dość ergonomiczny, ale w Passacie więcej schowków o większej pojemności.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima i ogrzewanie bez zarzutu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu przestrzeń bez zarzutu. Z tyłu całkiem nieźle choć nie rewelacyjnie.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie w porządku. Wiadomo, że powyżej 140 km/h jest głośniej ale znośnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie koszt utrzymania porównywalny jak u konkurencji.
4,0
Stosunek jakość/cena
Podobno Mazda oferuje najwięcej za podobne bajery jak konkurencja. Choć wydaje mi się, że ma mniejszy wybór różnych bajerów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nie miałem drobnych awarii.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Lakier - pojawiły się odpryski uznane w ASO z gwarancji.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018