Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018

AS, 5 lat temu
Silnik 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,71
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Komfort jazdy.
Silnik : Dynamiczny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Delikatny lakier podatny na uszkodzenia od kamyków.
Inne : Mechanizmy lusterek.
5,0
Całokształt
Świetne auto, ale nie bez mankamentów. Posiadam w kolorze RED SOUL CRYSTAL w wersji SKYPASSION. Po przyjeździe do salonu pomimo tego, że nie chciałem kupić czerwonego, po pół minuty zmieniłem zdanie. Od tej wersji zmienili delikatnie kolor na zdecydowanie lepszy. Po jeździe próbnej byłem zachwycony tym samochodem. Prowadzi się świetnie, systemy bezpieczeństwa na duży pozytyw. Agresywna sylwetka i świetny wygląd zewnątrz jak i wewnątrz, wyróżnia się na tle innych samochodów. Android auto w tym samochodzie to dla mnie spore rozczarowanie (niestety nie jest wspierany w PL). Google maps, Replaio radio, działają bez zastrzeżeń. Wybieranie numerów z książki telefonicznej tragedia. O Applecar nie testowałem. Szkoda, że google maps nie współpracuje z HUD nawigacji. Janosik bez możliwości przeniesienia na monitor.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, lubi wysokie obroty. Szkoda, że w wersji 2,5 nie występuje manual, bo raczej wybrałbym tę wersję.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń, krótkie przełożenia.
5,0
Układ jezdny
Doskonale trzyma się nawierzchni.
4,0
Karoseria
Lakier bardzo ładny, ale również bardzo delikatny. Przy nowym samochodzie jak dla mnie obowiązkowa pozycja to powłoka ceramiczna, którą mam pierwszy raz na samochodzie, ale robi różnicę w późniejszym utrzymaniu samochodu. Polecam
Komfort
4,0
Widoczność
Ok. W trybie parkowania świetny widok samochodu z góry. Natomiast kamerki przód i tył słabe i tu rozczarowanie. W tych czasach opcja HD to już jest moim zdaniem absolutne minimum.
5,0
Ergonomia
Przy takim silniku jak 2.0 spalanie jest mniejsze niż zakładałem. Więc miłe zaskoczenie. Natomiast dane katalogowe nieosiągalne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok. Brakuje mi opcji grzania szyba + nadmuch góra.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca, jak dla mnie bez zastrzeżeń. Jeśli chodzi o bagażnik to tylko wersja kombi. W sedanie duży bagażnik natomiast nic sporego nie da się przewieźć.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 140km/h jest już nieco uciążliwe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na ten silnik 2.0 super.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ok.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pomimo tego, że w salonie zapewniali mnie, że mankament już jest w tej wersji rozwiązany przez Mazdę nadal występuje i to często, mianowicie nie składające się lusterka, kiepskie mechanizmy, które notorycznie się psują. Poza tym nie miałem żądnych problemów póki co.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018