Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018

Gubalson384, 6 lat temu
Silnik 2.0 Skyactiv-G 145KM 107kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 145KM 107kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
4,0
Całokształt
Samochód o niebagatelnym wyglądzie, doskonałym prowadzeniu w wysokim komforcie. Z silnikiem 2.0 145KM ekonomicznie, aczkolwiek nie do jazdy autostradowej.
Wrażenia
3,0
Silnik
Dynamika tego silnika pozostawia wiele do życzenia. Do prędkości ok 120km/h nie jest najgorzej - problem pojawia się powyżej tej prędkości - wyprzedzanie na autostradzie , bądź jazda powyżej 160km/h wymaga wiele cierpliwości i czasu. Zaletą jest ekonomia , oraz bardzo cicha praca i dość wysoka kultura. w porównaniu do poprzedniej wersji 165Km - duża odczuwalna różnica w mocy i momencie obrotowym..
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bardzo dobrze zestrojona, długie przełożenia ( drugi bieg do 100km/h) . 6 bieg typowo tylko na autostradę dla komfortowej jazdy ze stałą prędkością. Do jakiegokolwiek wyprzedzania konieczne redukowanie.
4,0
Układ jezdny
Samochód jest bardzo stabilny, zwinny i dobrze skomponowany - zwłaszcza przy wariancie większych kół 19" które znacząco poprawiają szybkość reakcji na drodze oraz wygląd samochodu, nie wpływają niemal zupełnie na wysoki komfort jazdy.
4,0
Karoseria
Piękno w czystej formie :) Przód samochodu niezwykle masywny, agresywny i zadziorny. Tył bez zmian w stosunki do poprzednika z 2012r. Minus dla mazdy za zastosowanie w najnowszym flagowym modelu Mazdy lamp przednich z światłami dziennym na zwykłe żarówki. ( wygląda trochę tandetnie)
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra, za wyjątkiem tyłu pojazdu . Jest to naturalny przy tych gabarytach kombi i przyciemnionych szybach.
5,0
Ergonomia
Ergonomia wnętrza jest wzorowa - Mimo ogromnego wyświetlacza centralnego, sterowanie jest mechanicznymi przyciskami które są doskonale i intuicyjnie umieszczone tuż pod ręką. Osobiście uważam to za ogromną zaletę w czasach gdy wnętrza samochód zastępują bezpłciowe i nieestetycznie wypalcowane tablety nie działające na mrozie. Mazda połączyła elegancje, styl i ergonomie w idealny sposób.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód przepastnie obszerny, choć wszechstronnie otulający kierowce. Tył w kombi jest znośny, choć do Passata czy SuberB z tej samej klasie Mazdzie daleko.
5,0
Wyciszenie
Wyraźnie cichsze wnętrze od poprzedniczki. Przy dojeżdżaniu do świateł w zasadzie nie wiadomo kiedy silnik się wyłącza i ponownie włącza. Przy 120km słychać lekki szum powietrza. Można swobodnie rozmawiać bez podnoszenia głosu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Nieco ponad 100 000zł za ten wygląd, jakość i wyposażenie jest doskonałym kompromisem między prestiżem a ekonomią .
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problem z niefabrycznymi czujnikami parkowania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 145KM 107kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 6 III Sport Kombi Facelifting 2018