Autko przejechało już prawie 200000km bez poważniejszych usterek oprócz zatkanego kolektora ssącego,wyczyszczenie załatwiło sprawę.Nadal orginalne turbo,sprzegło,zawiszenie.Nic po za tym z autem sie nie dzieje.Po zmianie mapy 210KM i prawie 500nm robi robotę przy oszczędnym jak na ta moc spalaniu.Wyciszenie nie zbyt dobre,lecz stopniowo sam go wyciszyłem niedużym kosztem,o niebo lepiej.Bardzo zaawansowana konstrukcja silnika dlatego polecam wymianę oleju co max 10000km z uwagi na to ze te auta maja wadę fabryczna w postaci przedwczesnych wycierających się walków rozrządu,u mnie na razie wszystko ok. Na razie zero rdzy ku memu zdziwieniu,widocznie coś tam poprawili.I tak go zakonserwuje dodatkowo w przyszłości. Ogólnie polecam. Jeżeli macie już dość tych oklepanych vw,audi ,skód ,bmw to polecam mazdę 6.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
[l/100km]