Inne
: Auto jest tym czego szukalem po wielu latach uzytkowania Audic i takze mercedesow segmentu ML 400 i C400 T model z 2018 roku stwierdzam ze NIGDY WIECEJ AUTA Z EUROPY !!!!
4,0
Całokształt
Bedzie krótko i na temat mechanik zrozumie "PROSTOTA"
Wrażenia
5,0
Silnik
solidny i jak do tej pory bez awaryjny do tego łańcuszek rozrządu super a nie jak szrot z europy typu AUDI z silnikami po 2005 FSI.....
5,0
Skrzynia biegów
żywotność i znowu prostota
wymieniając olej po 70 tys przeżyje właściciela :)
PS: w opisicie technicznym niby olej w skrzyni LIVE TIME :) jednak lepiej zmienić po 70 tys :)
4,0
Układ jezdny
sztywny i prosty czesci duzo dluzej zyja niz europejskie orginalne wachacze do AUDI itd...
4,0
Karoseria
Piekna linia ale to kwestia gustu maly minus za zbyt cienka warstwa lakieru i cienkie blachy wiem masa itd jednak wolal bym ciut solidniejsza :)
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
po 8 latach musialem smarowac silnik wentylarota pod schowkiem gdyz slychac bylo "ala Lisc" w wentylacji :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca ogrom dla duzych typu 185cm i 100+kg :)
2,0
Wyciszenie
tutaj duzy minus auto jest na serio glosne na autostradzie z chropowatym asfalcie i nie wazne jakie opony auto jest slabo wyciszone
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
proste naprawy trwale czescie lancuch rozrzadu
5,0
Stosunek jakość/cena
duzo lepiej od konkurencji z Europy ktora zaczela auta projektowac przez ekonomistow a nie inzynierow.....
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
[l/100km]