Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sedan

_Paweł, 9 lat temu
Silnik 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Skrzynia naprawdę jest świetna
5,0
Całokształt
Poprzednie moje auto czyli Accord CL 7 bardzo wysoko ustawił poprzeczkę wiec obawy przed zakupem Mazdy były spore. Dzisiaj wiem że dobrze zrobiłem kupując M6. Bardzo dobre, finezyjnie "narysowane"auto ze świetnym wolnym ssakiem pod maską. Auto w wersji SkyPasion ...swietnie wyposażone w przyzwoitej cenie. Dalej opiszę więcej moich odczuć...subiektywnych oczywiście :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacyjna jednostka wolnossąca o przyzwoitej mocy i momencie. Zbiera się jak należy i doskonale brzmi...Mazda nie poszła na łatwiznę dodając turbo do mikrosilniczka...zrobiła spory silnik który daje okrutną przyjemność podczas jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Szybki i sprawny automat z trybem manualnym dającym sporo radochy. Zaskakująco dobra skrzynia...żadnych szarpnięć, doskonała reakcja na kick ...super. Pozwala na przyspieszenie w granicach 7,5 sek.
4,0
Układ jezdny
Sprzezysty, daje doskonale czucie drogi...na kołach 19" wciąż wystarczajaco komfortowy. Honda miała minimalnie lepsze zawieszenie...ale różnica jest naprawdę niewielka
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra...do tylu trochę gorzej ale przy cofaniu kamera i czujniki robią swoje.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręka, wygodnie i bez wysiłku sterujemy wszystkim co potrzebne do szczęścia w aucie :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima wydajna, nawiewy trochę małe ale dobrze spełniają swoją rolę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca...zwłaszcza z tylu. Przestrzeni nie brakuje absolutnie.
4,0
Wyciszenie
Tutaj niektórzy sie ze mną nie zgodzą...ale moja Mazda jest na prawdę cicha. Szumy zaczynaja sie przy 160 km/h wiec nie ma tragedii. Silnik przy wysokich obrotach słychać dość solidnie ale ja uważam to za spora zaletę. Mamy rasowe brzmienie i radość z tego jest spora.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 2,5 l i 192 km spalanie jest niewielkie. Średnio około 8,7 -9,2 wiec spoko.
4,0
Stosunek jakość/cena
Radość z jazdy, doskonały wygląd, i pełne wyposażenie za cenę za która u niemieckiej konkurencji kupimy turbo zabawkę w podstawowej wersji uważam za bardzo korzystny stosunek jakości do ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie nie występują i mam nadzieje napisać tak także po przejechaniu 200000 km :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 6 III Sedan