Myślałem że będzie bardziej czuły na dotknięcie gazu . Na razie do 2000 nie mogę szaleć ale jak mu raz dałem popalić na chwilę żeby zobaczyć to kopa ma niezłego aż pyszczek mi się uśmiechnoł. Poprostu super!
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze działa chociaż jest różnica z CVT w Toyocie Avensis wcale nie było czuć zmiany biegów tu jest mikro wyczuwalne ale ogólnie extra
5,0
Układ jezdny
Rewelacja jak na ten czas felgi 19 wiec duże nic nie słychać poproście płynie zobaczymy jak bedzie później
Komfort
4,0
Widoczność
Większe lusterka niż w Toyocie
5,0
Ergonomia
Rewelacja siedzenia z przodu i tylu super wszystko na swoim miejscu ukłon dla mazdy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super przód i tył!
5,0
Wyciszenie
Rewelacyjne naprawdę cicho jak trochę większe obroty to słychać ale o to chodzi dźwięk rasowy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Doskonale przy silniku 2,5 benzyna średnia 7,7 to samo mówi za siebie!
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mam pojęcia samochód ma przejechane 500 kilometrów oby tak jak moja poprzednia 4 letnia Toyota bez najmniejszej awari
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie ma
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
[l/100km]