Karoseria
: samochód jest piękny ,na ulicy czuje się wzrok przechodnów,polecam to mój pierwszy japoński samochód,myśle nie ostatni
5,0
Całokształt
Narazie jest ok,brakuje pare rzeczy ,ale myśle że zbiegiem czasu poprawią co nie co,oczywiście są to duperele,które akurat mi nie przeszkadzają.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik super ,fajny dzwięk ,może trochę komuś brakować przyspieszenia od dołu ,jak ktoś przed tem jeżdził z turbo ,ale powyżej 2000 idzie jak burza
silnik na łańcuszku bez turbo same zalety
5,0
Skrzynia biegów
wszystko ok ,nie szarpie,płynnie zmienia biegi
5,0
Układ jezdny
koła 19 cali w ogóle nie czuć ,ładnie wybiera nierówności nie przecyla się
Komfort
4,0
Widoczność
przód ok ,tył bez czujników i kamery było by ciężko
4,0
Ergonomia
jest ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima szybko schładza ,ogrzewanie jeszcze nie wiem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tutaj mazda bije wszystkich sporo miejsca z przodu a z tyłu jeszcze więcej,bagażnik niski ale za to długi
4,0
Wyciszenie
wyciszenie mogło być troche lepsze zwłaszcza nadkola słychać kamyszki
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tutaj jak narazie też duży plus 10.3 l samo miasto z klimą nie oszczędzając auta.Na tak duży silnik wynik jest bardzo dobry.
4,0
Stosunek jakość/cena
trochę drogi ,ale to ze względu na akcyze samochód cały made in japan
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie brak, oby tak dalej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie brak, oby tak dalej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
[l/100km]