Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sedan

Andre, 8 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 36 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda 6 III Sedan 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW od 2012 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : jest bajecznie przyjemne, aż chce się ciągle jeździć
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : stuki, usunięte
5,0
Całokształt
ładna, wygodna, komfortowa, bezawaryjna do tego auto jest po prostu kompletne, SKY passion
Wrażenia
5,0
Silnik
bez zarzutu, mało pali, kręci wystarczająco, polecam tylko benzyniaki (bezawaryjność najwyższa w klasie), moc wystarczająca ale nie sportowa, wada silnika: dźwięk przy wyższych obrotach jest nie przyjemny, auto trochę wyje, to powoduje, że najprzyjemniej jeździ się po prostu powoli i dostojnie, do sportowej jazdy to moja Mazda nie jest i to jedyny powód dla którego może ją kiedyś zmienię, najchętniej na wersję MPS (może taka w końcu powstanie dla tej 6-ki) daję maxa za bezawaryjność i prostą budowę, mam nadzieję, że posłuży mi długo
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu, biegi dobrze zestopniowane, nic nie zgrzyta, mogłaby mieć krótsze skoki (taka bardzie sportowa), nie chciałem automatu, manuale Mazdy zawsze były bezawaryjne
5,0
Układ jezdny
genialny, jak tylko wsiadłem uważam to za najmocniejszy punkt 6-ki, Nigdy nie jeździłem niczym z lepszym i bardziej precyzyjnym układem jezdnym, na początku trochę coś pukało na śpiących policjantach, po naprawie serwisowej stuka mniej, może mam taki egzemplarz
Komfort
4,0
Widoczność
ma długi nos, który nadaje linię, przez co widoczność przeciętna, ale systemy parkowania pomagają na tyle skutecznie, że nigdy niczego nie drasnąłem
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, po roku mogę powiedzieć, że wolę tę wersję sprzed liftu, wkurzało mnie tylko ciągle zapalone światełko nadmuchu, śmieszne ale zakleiłem czarną taśmą i przekułem mały otworek igiełką, teraz OK, nie lubię kiedy w nocy coś mi świeci na desce, niestety sygnalizator poduszki pasażera ciągle świeci
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
gitara, nie mam zastrzeżeń nawet do podgrzewanych foteli
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeń jest bardzo duża, 4 a nawet 5 osób podróżują komfortowo, bagażnik przeciętny, ale i wystarcza, w sedanie jest oczywiście mały otwór dostępowy
4,0
Wyciszenie
tylko przeciętne, uważam że tu mogłoby być lepiej, bardziej od małego hałasu drażni dźwięk silnika, kiedy przesiadam się do UFO żony widzę bardzo dużą różnicę na korzyść silnika Hondy 1,8, może ten silnik tak ma przy tym stopniu sprężania 14:1
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wszystko ok, mała awaryjność (nowy), mało pali, koszt serwisu przeciętny, bardzo drogie są opony do kół 19" (1000zł za oponę), wulkanizator radził mi aby zakładał tylko 17" po 300 zł, wygląda ładniej na 19"kach, ale ryzyko przebicia na naszych krawężnikach większe
5,0
Stosunek jakość/cena
uważam, że super, passata nie kupię nigdy nawet jak byłby tańszy od Mazdy, zraziłem się do VW 10 lat temu, porównywalne Insignia, Mondeo czy Passat z tym wyposażeniem będą o 20000-30000 droższe, poza tym jak mamy porównać awaryjnośc/cena mazda jest the best
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tydzień po zakupie coś stukało w przednim zawieszeniu, podobno była to wada fabryczna, naprawiona w ramach serwisu ale moim zdaniem stuka nadal tylko mniej na śpiących policjantach właśnie, dywanik filcowy kierowcy zdarł się w 3 miesiące, kupiłem w Leroy Merlin kawałem gumy i nakleiłem na dywanik kierowcy, nie z oszczędności tylko teraz mnię nic nie wkurza w mokre dni
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
byłem w maju 2015 w Niemczech, i po jeździe autostradą zaczęła się odklejać plastikowa nakładka na tylnych drzwiach, przykleiłem taśmą szwagra i w serwisie wymienili, to akurat nie powinno się zdażyć

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sedan 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Sedan