Inne
: Podoba mi się wygląd zew. i wew. , silnik i prowadzenie auta oraz system RVM.
5,0
Całokształt
To moja pierwsza opinia po 1000 km. Postaram się zaglądać tu aby uzupełniać po kolejnych przebiegach auta. Póki co, pomimo drobnych wad z auta nie chce się wychodzić ;) Nie napiszę zbyt wiele bo jak wiadomo trwa ekscytacja nowym autem i mogę być mało obiektywny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonała elastyczność. Silnik nawet z wysokich biegów przyspiesza bez oporów. Bez turbo ale o wystarczających osiągach.
5,0
Skrzynia biegów
W opisie wkradł się błąd. Mam skrzynie manualną a nie AT.
Perfekcja. Sportowe, precyzyjne i krótkie prowadzenie drążka skrzyni biegów. Ma się ochotę do częstych zmian przełożeń ;) Redukcje to prawdziwa przyjemność :)
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak po szynach. Mimo auta sporych rozmiarów ma się wrażenie prowadzenia sportowego auta.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra o niebo lepiej od Hondy Accord VIII, którą także rozważałem w kwestii zakupu.
5,0
Ergonomia
Dobra pozycja za kierownicą i wszystko tam gdzie trzeba.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sedan jest naprawdę przestronny.
4,0
Wyciszenie
Tu Mazda powinna popracować. Nie jest źle ale przy autostradowych prędkościach (począwszy od 130 km/h) słyszy się szum z okien i zakoli. Natomiast na postoju silnika praktycznie nie słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na takie gabaryty auta, pojemność, moc spalanie jest rewelacyjne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Chciałoby się taniej ale ...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowe auto. Ekologiczy lakier - łatwo się rysuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowe auto
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
[l/100km]