Silnik
: silnikmnie zaskoczyl tym ze idzie z dolu, mimo ze to japonczyk i oczywiscie bez turbiny, normalnie taki japonczyk musi miec o wiele wyzsze obroty zeby ciągnąć. do tego SPALANIE- re-we-la-cja
4,0
Całokształt
jest bardzo bardzo dobrze, doskonałość nie istnieje, chyba ze za 1 mln zł. To auto jest za około 100tys zł. na tę chwilę najlepszy sedan w klasie sredniej na rynku, do jest najladniejszy i najbardziej dopracowany technicznie - zawieszenie to bajka w stos do konkurencji. niskie spalanie i b w porządku osiągi jak na 2l benz bez turbiny.
Wrażenia
4,0
Silnik
mialem accorda VIII generacji, czyli tego co jezdzi obecnie i tez mialem w bnenzynie 2l. jakie roznice, mazda zbiera sie lepiej z dołu niż honda. oba silniki trzeba jednak krecic wysoko zeby latały. brzmienie i tu i tu fajne, ale w kazdym przyp nieco inne. mazda pali mi srednio 7,5 a honda palila 8,9
4,0
Skrzynia biegów
jest ok ale w hondzie jest precyzyjniej, krótsze skoki i plynniej bez zadnego haczenia, aczkolwioek jeszcze sie moze ulozy. nie zmienia to faktu ze i tak jest ok
4,0
Układ jezdny
czuły, zawieszenie to bajka, bez porównanai do accorda gdzie dziury sie czuło ze zdwojoną silą,tutaj czuć ze technika poszla naprzód ze jest b zaawansowane technicznie, blizej mu do premium.
Komfort
4,0
Widoczność
z czujnikami jest ok. ladna bryła i ładnei poprowadzona linia okien powodują zawsze, że gorzej bedzie z widocznoscią, ale nie wplywa to tutaj jakkolwiek na komfort, ani nie jest uciazliwe
4,0
Ergonomia
no te lusterka sie dziwnei sklada ale to szczegół bez znaczenia. materiały b dobrej jakosci nic nie trzeszczy nie stuka, mile w dotyku mięciutkie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo duza przestrzen prawie jak w passacie, nie ma porównania dfo hondy gdzie miejsca jest b malo, aczkolweik w hondzie dla kierowcy tez jest wszystko ok, mowie tu raczej o pasażerach z tylu i bagazniku
4,0
Wyciszenie
w hondzie było bdb ale okazalo sie ze w mazdzie jest jeszcze lepiej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
narazie nic sie nie zepsulo, spalanie jest na zadziwiająco niskim poziomie, to mistrzostwo swiata
4,0
Stosunek jakość/cena
na tę chwilę, za tą kase w klasie sedanów klasy sredniej tylko mazda 6
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
[l/100km]