Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sedan

Becio, 10 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Sedan 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : silnikmnie zaskoczyl tym ze idzie z dolu, mimo ze to japonczyk i oczywiscie bez turbiny, normalnie taki japonczyk musi miec o wiele wyzsze obroty zeby ciągnąć. do tego SPALANIE- re-we-la-cja
4,0
Całokształt
jest bardzo bardzo dobrze, doskonałość nie istnieje, chyba ze za 1 mln zł. To auto jest za około 100tys zł. na tę chwilę najlepszy sedan w klasie sredniej na rynku, do jest najladniejszy i najbardziej dopracowany technicznie - zawieszenie to bajka w stos do konkurencji. niskie spalanie i b w porządku osiągi jak na 2l benz bez turbiny.
Wrażenia
4,0
Silnik
mialem accorda VIII generacji, czyli tego co jezdzi obecnie i tez mialem w bnenzynie 2l. jakie roznice, mazda zbiera sie lepiej z dołu niż honda. oba silniki trzeba jednak krecic wysoko zeby latały. brzmienie i tu i tu fajne, ale w kazdym przyp nieco inne. mazda pali mi srednio 7,5 a honda palila 8,9
4,0
Skrzynia biegów
jest ok ale w hondzie jest precyzyjniej, krótsze skoki i plynniej bez zadnego haczenia, aczkolwioek jeszcze sie moze ulozy. nie zmienia to faktu ze i tak jest ok
4,0
Układ jezdny
czuły, zawieszenie to bajka, bez porównanai do accorda gdzie dziury sie czuło ze zdwojoną silą,tutaj czuć ze technika poszla naprzód ze jest b zaawansowane technicznie, blizej mu do premium.
Komfort
4,0
Widoczność
z czujnikami jest ok. ladna bryła i ładnei poprowadzona linia okien powodują zawsze, że gorzej bedzie z widocznoscią, ale nie wplywa to tutaj jakkolwiek na komfort, ani nie jest uciazliwe
4,0
Ergonomia
no te lusterka sie dziwnei sklada ale to szczegół bez znaczenia. materiały b dobrej jakosci nic nie trzeszczy nie stuka, mile w dotyku mięciutkie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo duza przestrzen prawie jak w passacie, nie ma porównania dfo hondy gdzie miejsca jest b malo, aczkolweik w hondzie dla kierowcy tez jest wszystko ok, mowie tu raczej o pasażerach z tylu i bagazniku
4,0
Wyciszenie
w hondzie było bdb ale okazalo sie ze w mazdzie jest jeszcze lepiej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
narazie nic sie nie zepsulo, spalanie jest na zadziwiająco niskim poziomie, to mistrzostwo swiata
4,0
Stosunek jakość/cena
na tę chwilę, za tą kase w klasie sedanów klasy sredniej tylko mazda 6
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 6 III Sedan