Silnik
: Ekonomiczny, energiczny, piękny dźwięk i bezawaryjny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: mam drobne odprski na masce i szybie przedniej (codzienna jazda na A2), dlatego albo bym obkleił folią albo nałożył ceramikę. Myślałem że szkoda 3.000 na profesjonalny deatalling, a jednak i tak mnie to czeka
5,0
Całokształt
Auto limuzyna, doskonale wygląda, zwraca uwagę na drodze, bardzo dobre właściwości jezdne i osiągowe, wysoki standard wyposażenia w standardzie
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo płynnie zmienia biegi, szybkie ruszanie, bardzo ładny dźwięk silnika, szczególnie w trybie sport
5,0
Skrzynia biegów
Szybka - nie mam żadnych uwag
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się trasy, koła 19'' zupełnie niesłyszalne i odczuwalne, jakbym jeździł na 17''
Komfort
4,0
Widoczność
Tylna szyba mogłaby być większa
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na razie nie ma jeszcze upałów, ale póki co dobrze chłodzi, co do grzania czekam na zimę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja i z przodu i z tyłu
4,0
Wyciszenie
Tak jak pisałem dopiero powyżej 160 km/h przeszkadza hałas
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2.000 km przejechałem zgodnie z zaleceniami do 120km/h bez zrywów i nagłych wysileń silnika, dziś po 6.000 km mam mega wrażenia ze spalania: trasa 100-120km/h 5,6l, 170-200 km/h 10,5l. Niestety po pierwszych 10.000 km pierwszy przegląd - szybko
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma tak pięknego auta i tak wyposażonego w standardzie jak Mazda 6 2,5l. Piękna ekonomiczna limuzyna z wolnossącym silnikiem o bardzo dobrych osiągach
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak na tą chwilę
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak na tą chwile
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
[l/100km]