Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sedan Facelifting

peterviva, 6 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 58 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
4,36
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jest zrywna i przyjemnie sportowo nacechowana przy wrażeniu niezniszczalnej mechaniki.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Składanie lusterek do poprawy
4,0
Całokształt
Jestem zadowolony z auta ma wiele zalet oraz kilka drobnych mankamentów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Chyba najlepszy element auta. Ładna, równa, cicha praca no i nie ma bajerów które mogą się psuć jak dwumasa czy filtr cząstek stałych.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia lubi czasem haczyć jeśli tylko nie dopilnujemy aby nastąpiło wysprzęglenie takie na 120% to możemy poczuć na lewarku tryby. Trzeba umieć się z nią obchodzić i jeśli zastosujemy sie do jej wymagań to sama jej precyzja jest bardzo przyjemna.
4,0
Układ jezdny
Moja stoi na 19'' więc wszelkie nierówności nie są miłe dla kręgosłupa. Nie znosi krótkich nierówności jak np. garby czy poprzeczne rynienki odpływów w kostce. Wyraźnie sobie nie radzi z wybieraniem takich nierówności. Zaletą jest bardzo dobre prowadzenie w zakrętach czy też dużych prędkościach.
4,0
Karoseria
Miękki lakier, łatwo powstają odpryski, poza tym wszystko w jak najlepszym porządku.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie słupki i niefortunnie umieszczone lusterko boczne powodują problem z widocznością przy wyjeżdzaniu z podporządkowanej, trzeba się dobrze wpatrywać.
5,0
Ergonomia
Brak jakichkolwiek zastrzeżeń, wszystko pod ręką i tam gdzie być powinno.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa zimą a latem chłodzi równie dobrze. żadnych zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów. W środku jest ogromna.
3,0
Wyciszenie
Jest bardzo cicha ale przy małych prędkościach i niskich obrotach, bardzo cicha. Niestety przy dużych prędkościach ok 140km/h robi się trochę głośno głównie ze względu na szum powietrza i opony. Silnika nie słychać nawet przy 140km/h. Silnik słychać jedynie przy ostrym przyśpieszaniu spod świateł ale to akurat jest przyjemny dźwięk.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko oleje i filtry więc nie mam co pisać. Serwis nie jest drogi w stosunku do innych marek powiedziałbym nawet że jest sporo tańszy. Przy prawie 60tyś km klocki na przodzie mają ponad połowę okładzin, piękny wynik.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wydaje mi się że cena jest jak najbardziej adekwatna do ceny. Ma jakieś drobne niedoróbki ale nie wpływają one na to że musimy pakować w nią kolejną kasę czy latać po warsztatach, co najwyżej mogą trochę irytować ale tylko zapaleńców dla których ideałów nie ma.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak pisałem wcześniej składanie lusterek, bolączka wszystkich 6tek gj, dziwię się że Mazda tego jeszcze nie poprawiła, przecież to banał. Mam już wymienione oba mechanizmy oczywiście na gwarancji ale pewnie długo nie wytrzymają. Na szczęście nie jest to wada która ma duży wpływ na całokształt a w ostateczności można zablokować automatyczne składanie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, żadnych napraw a nawet wymian elementów które mogą sie zużywać jak zawieszenie czy klocki itp. Po prostu nic poza olejem i filtrami.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 6 III Sedan Facelifting