Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sedan Facelifting

Piotr, 7 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
Napiszę swoją opinię zaraz po odbiorze auta, później powstaną kolejne. Nie będę porównywał do swojego starego auta bo to nie te generacje i rozmiary.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przede wszystkim względnie mocny i elastyczny, już 1500obr, poza tym cichy na niskich obrotach i przyjemny przy wyższych. System i-stop, bardzo pozytywne zaskoczenie, działa prawie niezauważalnie i bez zwłoki. Co do spalania to za wcześnie o tym pisać ale uważam, że nie będzie źle.
5,0
Skrzynia biegów
Krótko pisząc, ręczna skrzynia bardzo gładka i przyjemna.
5,0
Układ jezdny
Nie wiem czy to jest zasługa nowego systemu GVC, ale moje wrażenia są bardzo pozytywne, auto się nie wychyla w zakrętach, przy tym jest komfortowo na nierównościach, czuć przy mocnym łuku jak auto zacieśnia zakręt, sprawiając wrażenie bardzo pewnego w prowadzeniu.
Komfort
3,0
Widoczność
Tutaj jest przeciętnie, słupki z przodu dość szerokie, tylna szyba dość niska, może to kwestia przyzwyczajenia ale, w mojej wersji przydała by się kamera cofania.
5,0
Ergonomia
Przesiadka z Mazdy do Mazdy, pewnie miała znaczenie, ale jest dobrze. Pokrętło sterowania MZD, bardzo intuicyjne, zarzut, że nie można sterować panelem dotykowym podczas jazdy, jest dziwny bo w ogóle to nie przeszkadza i nie trzeba się wychylać do ekranu. W wersji po liftingu został cofnięty podłokietnik, osoby niższe i z krótszymi rękami mogą mieć problem ze zmianą biegów jednocześnie trzymając łokieć na podłokietniku mi to w ogóle nie przeszkadza.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam wersję sedna, która ma więcej miejsca z tyłu, ale przy moim wzroście 186cm spokojnie się mieszczę, mam mnóstwo miejsca z przodu. Co do miejsca za kierownicą, w pierwszej chwili, myślałem, że jest trochę ciasno, ale to nie prawda, jest bardzo przyjemnie i dużo miejsca na głowę i nogi.
4,0
Wyciszenie
Na krótki trasach i w mieście jest ok, słychać tylko szumy opon. Później sprawdzę jak się zachowuje przy długiej szybkiej trasie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie wiem czy to jest spowodowane dużym cłem czy filozofią odchudzania auta, niektóre materiały poza wnętrzem mogły by być lepsze, trzeba pamiętać, że nie jest to klasa premium, a i tak znacząco przewyższa auta francuskie, włoskie, czeskie i hiszpańskie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,50 zł
7,4
l/100km
3,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Sedan Facelifting