Szukaj

Oceny Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2015-2016

Podsumowanie 13 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
4,47
średnia ocena z 13 ocen
6% lepiej od średniej w segmencie
92%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2015-2016

4,9
~mg
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jak dla mnie auto prawie idealne. Fantastyczny designe! Świetna sportowa linia nadwozia z od początku wpadła mi w oko. Bardzo dobry układ jezdny i najlepsze wyposażenie w cenie 125tys wersja SKYPASSION, a testowałem Mondeo, Passata, Renualt Kajdar, Toyota Avensis, które niestety sobie w tym samym wyposażeniu każe dopłacić dodatkowe 20-30tys..Auto bardzo wygodne, przestronne, wyposażone w wiele dodatków elektronicznych. Niskie spalanie jak na...
4,5
~Łukasz
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Przede wszystkim piękne auto, które wyróżnia się z tłumu nie pozostawiając nikogo obojętnym na jego widok. W połączeniu z ekonomicznością silnika jest bardzo przyjemne, ale po dwóch latach użytkowania mogę powiedzieć, że nie jest bez wad. Przeszkadzają na szczęście detale, ale jak na auto za 120 000zł oczekiwałbym jednak czegoś więcej.
4,2
~sawari
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Auto bezproblemowe. Lepiej przyspiesza przy wyższych prędkościach niż od zera. Do 160 km/h jest w miarę cicho, ale np. w Passacie jest ciszej. Przeciętne fotele, zwłaszcza zagłówki w przednich fotelach, które są bardzo grube i nie mają regulacji przód/tył. Jeżdżę z oparciem ustawionym dość pionowo i zagłówek odchyla mi głowę do przodu.
3,3
~Jerzy
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
2 litry wolnossąca benzyna, brak dpf, dwumasy i innych kosztownych w naprawie podzespołów skłonił mnie do zakupu tego ślicznego samochodu. Niestety po kilkunastu tysiącach pojawiły się ślady rdzy na podwoziu różne drobne usterki.
4,7
~mg
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jest to mój drugi wpis dotyczący M6 po lifcie. Od ostatniej oceny przybyło już prawie 7tys. km i już mogę nieco więcej powiedzieć o samym samochodzie. Ogólnie auto jeździ bez zastrzeżeń można powiedzieć że pewne rzeczy się ułożyły, a pewne wyszły..., ale to poniżej w poszczególnych ocenach.
4,9
~Darek
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Relacja ceny do tego co otrzymujemy jest bardzo dobra. Za ok 120-130 tys zł otrzymujemy kompletnie wyposażone auto z obszernym wnętrzem i doskonałym wyglądem. Przed zakupem testowałem u dilerów Mondeo, Passata, Avensisa, Insignie, i Mazda okazała się złotym środkiem. Moi znajomi którzy w większości są miłośnikami niemieckiej motoryzacji byli bardzo pozytywnie zaskoczeni tym co mazda oferuje wewnątrz.
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,50 zł
7,4
l/100km
3,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,4
~Peterviva
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
To moja druga ocena po kolejnych latach eksploatacji, nadal razem więc chyba nie jest źle.
4,4
~peterviva
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Jestem zadowolony z auta ma wiele zalet oraz kilka drobnych mankamentów.
4,7
~peterviva
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Auto sprawia dużo frajdy z jazdy pod warunkiem że ktoś lubi dynamiczną jazdę i nie oczekuje super komfortu. Zdecydowanie godne polecenia auto.
4,4
~Piotr
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Napiszę swoją opinię zaraz po odbiorze auta, później powstaną kolejne. Nie będę porównywał do swojego starego auta bo to nie te generacje i rozmiary.
Mazda 6 III Sedan Facelifting