Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sedan Facelifting

jac58, 8 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
3,92
7% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Jest ładne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : wyciszenie, widoczność
Inne : brak
Inne : brak
4,0
Całokształt
Ładne, dość wygodne, choć nie rozpieszcza, brak regulowanego podłokietnika, mała ilość funkcjonalnych schowków, jedynie na tunelu środkowym zasługują na pozytyw. Schowek od strony pasażera mało obszerny, bez klimatyzacji, schowek od strony kierowcy "nieporozumienie" - nic się w nim nie mieści
Wrażenia
4,0
Silnik
Pracuje poprawnie, dość dobrze wyciszony choć jak na 2 litry pojemności i 165 KM mało żwawy
4,0
Skrzynia biegów
biegi zmienia płynnie , bez szarpnięć
4,0
Układ jezdny
zawieszenie dość twarde, amortyzuje nierówności polskich dróg średnio, przy większych prędkościach ma się wrażenie jakby "wynosiło " auto na zewnątrz zakrętu, "zwrotność" słaba , duży promień skrętu
Komfort
3,0
Widoczność
przednie słupki "obszerne" skutecznie zasłaniają pole widzenie, przy pokonywaniu zakrętu "patelni" w lewo prawie nic nie widać, widoczność przodu maski słaba , ale taka jest bryła samochodu. Fatalne "ukształtowanie" lub kąt pochylenia przedniej szyby - przy słońcu padającym z boku odbija się w niej kokpit a w nocy ekran nawigacji "świeci" na przedniej szybie niczym Head Up Display, plus za czujnik ruchu poprzecznego przy wyjeżdżaniu z parkingu, minus za konieczność uruchamiania "przyciskiem" przednich czujników parkowania
4,0
Ergonomia
fotele wygodne, manualna regulacja kąta pochylenia oparcia kierowcy mało precyzyjna, sterowanie szybami elektrycznymi mało precyzyjne, wygodne sterowanie tempomatem, duży PLUS za pokrętło sterujące ekranem nawigacji, brak automatycznej blokady drzwi po ruszeniu z miejsca ( funkcja antynapadowa)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest wystarczająco dużo
2,0
Wyciszenie
silnik wyciszony OK, Baaardzo drażniący jest hałas dochodzący z kół/zawieszenia i szum wiatru. Tutaj inżynierowie Mazdy się nie popisali lub chcieli zaoszczędzić na klejonych szybach i materiałach wygłuszających lub dali kiepskie opony
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Prawdę mówiąc jeszcze nie wiem , jeżdżę tym autem dopiero 2 tygodnie = 2 tys.km.
3,0
Stosunek jakość/cena
Myślałem , że za tę cenę będę miał większy komfort
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prawdę mówiąc jeszcze nie wiem , jeżdżę tym autem dopiero 2 tygodnie = 2 tys.km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Prawdę mówiąc jeszcze nie wiem , jeżdżę tym autem dopiero 2 tygodnie = 2 tys.km.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Sedan Facelifting