Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sedan Facelifting

Korsic, ponad rok temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 140 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
2,93
30% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Ekonomiczny silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Katastrofa, cale sie sypie, zamienniki slabe, oryginlay kosztuja b.duzo
Karoseria : Rdza podwozia to caly czas problem mazdy 6
2,0
Całokształt
Samochod kupilem jak mial 3 lata i najechane 40.000 km. Ja zrobilem nim 100.000 -Uzytkowalem go cztery lata glownie na autostradach. Spokojny kierowca, Wygodny samochod, dobrze wykonany, dobre materialy, nic nie trzeszczy, skrzypi. duzy bagaznik. Silnik bardzo ekonomiczy chodz-chodzi jak diesel .Dzwiek audio Ok. To tyle z zalet. Beznadziejnie wyciszony a ja porownanie mam slabe , moge go jedynie porownac duzych Hyundai czy Kia w ktorych jest zniecznie ciszej. Swoja droga ostatnio uszczelki w drzwiach kierowcy przestaly przylega wiec zrobilo sie jeszcze glosniej. Zawieszenie chyba przelozyli z mazdy 2 do tego potworka , wymienione dolne wachacze, stabilizatory, amortyzatory, jakies inne gumy, laczniki, lozyska na amortyzatorach, jakies tam mocowania amortyzatora i juz wiecej nie pamietam. Ogolnie wydalem jakies 16- 17 tys zl w ciagu ostaniego roku uzytkowania. Zamienniki wytrzymuja pol roku. Szarpanie na zimnym podczas ruszania - wilgotnieje sprzeglo w mokre zimne dni, ktos juz o tym wspominal we wczesniejszym wpisie. System multimedialny wlacza sie wieki a potem potrafi sie zrestartowac jeszcze kilka razy, podobno wina oprogramowania. Ktos tez pisal o wycieraczkach, to prawda zyja swoim zyciem, potrafia podczas mrzawki nagle dostac przyspieszenia i zapierniczaja jak w najwieksza burze. I najlepsze na koniec, Podobno w mazdach rozwiazano problem rdzy, szczegolnie w mazdach 6, to ja sobie nie wyobrazam co tam sie dzialo wczesniej bo moja madzia zaczela rdzewiec od spodu jak miala prawie szesc lat, gosciu ustawial mi zbierznosc i zwrocil uwage ze jesli chce sobie ten samochod jeszcze troche pouzywac to trzeba to zabezpieczyc bo za rok dwa nie bedzie co zabezpieczac. Okazalo sie potem ze zardzwialy tez przewody hamulcowe. KATASTOFA.
Wrażenia
3,0
Silnik
Bardzo ekonomiczy, pancerny ale glosny i slaby , nawet dla spokonjengo kierowcy.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutow, NIc sie nie zacinalo. Szarpie na zimnym na pierwszym biegu ale to wina sprzegla . Dobra synchronizacja. Na trasie , 100 km/h masz jakies nie wysilone 2000 obrotow,
1,0
Układ jezdny
Non stop jakies problemy, Nawet po wymianie amortyzatorow samochod na rondach i zakretach bardzo sie wyginal, miales wrazenie ze zaraz spadna Ci opony. Ja mowie o spokojnej jezdzie !
1,0
Karoseria
Rdza podwozia , samochod mial 7 lat a podwozie wygladalo jak w pietnastoletnim Fiacie, nie obrazajac fiatow.
Komfort
3,0
Widoczność
Wiedzialem ze nie kupuje SUV-a wiec z widocznoscia jest poprostu OK.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod reka. Ekran dotykowy dziala tylko jak stoisz, jak jedziesz muisz se wajhowac pokretlem w konsoli srodkowe, nie jest to jakis problem. W US wersjach mozna podobno zrobic by ekran caly czas dzialal, mnie sie nie udalo.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chlodzi
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze. Mam 1.90 i nie moglem narzekac na brak miejsca. Wygodnie pojada cztery osoby, przy piatej robi sie ciasnawo.
2,0
Wyciszenie
Serio ? W samochodzie takiej klasy na jaka sie ten samochod kreuje to jakis zart. Jest nie wiele ciszej niz w toyocie Yaris mojej zony, ktora nawiasem mowiac nie rdzewieje a jest starsza. Taoyota znaczy a nie zona :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny oleju , klockow , opon nie odstaja od innych samochodow tej wielkosc.
2,0
Stosunek jakość/cena
To fajny samochod ale ma sporo wad. Uwazam ze dobrze wyglada, z pancernym silnikiem. Wart Twoich pieniedzy pod warunkiem ze byl uzytkowany gdzies w kaliforni, gdzie jest sucho i drogi w dobrym stanie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lusterko zwariowalo, po wlaczeniu zasilania zaczynalo sie samo delikatnie drgac. Wymienilem sam, 500 zl z ebay.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak w opisie, jak juz wymienisz rozpadajace sie zawieszenie na nowe oryginalne i wydasz 10- 15 a teraz to pewnie jeszcze wiecej tysiecy to spoko. Silnik ani osprzet nigdy nie sprawial zadnych problemow. Dolicz sobie konserwacje podwozia.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 6 III Sedan Facelifting