Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Sedan Facelifting 2018

Pablo, 5 lat temu
Silnik 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,71
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Skrzynia biegow jest super i niweluje mniejsza elastyczność silnika.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
5,0
Całokształt
Auto piękne, świetnie wyposażone i dobrze wykonane. Jak na taką konfigurację ma niezłą cenę. Silnik mógłby być mocniejszy ale tragedii nie ma i da się sprawnie jeździć. Mankamentem jest ciagle niewystarczające zabezpieczenie antykorozyjne podwozia (jest warstwa wosku). Ale koszt wykonania takiego zabezpieczenia to max 1500 -2000 PLN. Silnik nie jest najmocniejszy i zbyt elastyczny, ale daje radę. Pomaga sprawny automat.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik nie ma turbo. To jest wada (elastyczność) ale i zaleta (trwałość). Sprawne wyprzedzanie na drogach dwukierunkowych możliwe tylko w trybie sport lub przy użyciu kickdown. Automat wbrew pozorom pomaga- w manualu byloby za dużo zabawy z ciągłą redukcją. Przyspieszenie do 100 ok 10s- ścigać się nie da, ale do sprawnego poruszania wystarczy. Mi mocy nie brakuje i na swiatlach raczej nie zostaje. Na autostradzie w Niemczechbtez niezle, ale powyżej 180 km/h czuć już brak mocy. Spalanie: Autostrada 140-150 7.5 L Miasto - ok 10 L, ale jak robilem odcinkib2 km to bylo 12 L Trasa zgodnie z przepisami 60 -100 5.8L Spalanie z kom, ale jak porównywalem tatakując do pelna to roznica wynosiła max 0.2 L na 100 km
5,0
Skrzynia biegów
Zmienia biegi wtedy gdy tego potrzebuję. Nie szarpie. Jak na skrzynię hydrauliczną to szybka. Moze jedynie na autostradzie brakuje 7 biegu.
5,0
Układ jezdny
Komfortowy i dobrze sie prowadzi. Podobno przed liftem byla lepsza trakcja, ale bylo bardziej twardo. Coś za coś.
4,0
Karoseria
Lakiervdobtwardych nie należy, więc ryski będą widoczne. Podwozie trzeba zabezpieczyć.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tylu slabo, ale jest kamerka 360st + systemy bezpieczenstwa (radar), wiec widoczności nie brakuje. Z przodu na poczatku przeszkadzał mi przygruby slupek, ale już się przyzwyczaiłem.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Plus za sporo ilość fizycznych przycisków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko ok. W upaly klime trzeba wylaczyc z trybu Eko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest OK. Z tylu sporo miejsca, znaczniebwiecej niz w BMW 5
4,0
Wyciszenie
Jest znacznie lepiej, ale troche głośne opony i slychac szum wiatru przy wyższych predkosciach. Do 140 km/h jest cicho 140 - 160 trochę już slychac, ale jest w miarę ok. Powyżej 160 wyraźnie slychac szum opon i wiatru. Powyzej 180 jest już głośno. Lexus GS i BMW 5, wypada lepiej, Superb porównywalne. Do reszty nie mam porownania.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie tylko paliwo. Jesli bedzie podobnie jak z 6 GH to bedzie ok.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak dla mnie ok. W tej konfiguracji ciężko znaleźć coś taniej. A jakosc zweryfikuje czas.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie ok, ale to nowe auto.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J.w.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Sedan Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2018