Moja 3cia Mazda 6. Mialem mazde 6 pierwszej generacji w Dieslu, drugiej generacji w benzynie, 3cia generacja w benzynie.
Mazdami jeżdżę 15 lat. Każdą jedną sam zakonserwowałem od spodu tak jak powinno być, i z żadną nie miałem problemu z korozją. Usterkowość Mazdy jest bardzo niska.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Automat - na zimnym silniku czuc lekkie szarpnięcia, po rozgrzaniu bardzo płynnie wybiera biegi. Zmieniam olej co 2 lata.
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Bardzo słaba jakos lakieru, Maska po przejechaniu przeze mnie 60 tys km ma odpryski. Kazdemu zalecam ceramike, albo folie bezbarwna na masce za wczasu.
Komfort
5,0
Widoczność
181cm wzrostu - widocznosc bardzo dobra w kazym kierunku. Nie mam kamery cofania i jak narazie nie potrzebyje po 5 latach jezdzenia.
5,0
Ergonomia
W aucie przedliftowym (pierwsza produkcja) najlepszy podłokietnik. W wersjach poliftowych juz jest lipa z podłokietnikiem. Chcieli cos zrobic ale nie wyszło.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Jak to kazda Mazda 6 - kazdy moj model przeszedł proces wyciszenia/wygłuszenia. Polecam. Komfort podrozowania o wiele lepszy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czytam komentarze ze to sie zepsuło, ze tamto. Przeciez to normalne ze ekspolatacja auta wymaga czasem wymiany czegosc.
Wymienilem panel sterowania lusterkami, bo zimne luty sie powyrabiały - tutaj dla potomnych napisze że do auta przedliftoewego pasuej panel z auta poliftowego :)
Wymienilem wybierak biegów - a AT jest to bolaczka, bo sie wyrabia jakis suwak i nei mozna wrzucic P jak sie konczy jazde. Usterke mozna samemu naprawic za 50 zł, albo zakupic w ASO za 350zł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez zadnych awarii i oby tak dalej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
[l/100km]