Mazda ma prawie magiczne 100 000 tys km i nic nie nawaliło co w dzisiejszych czasach i autach na szprycowanych elektronikom dziwi. Silnik z tego co wyczytałem seria G w NIEMIECKICH opiniach nie do zdarcia dlatego u szkopków Mazda 6 trzyma cene jak diabli. Spalanie w mieście jadąc z dzieckiem do szkoły dystans 1.5 km spalanie na zimnym silniku 8 latem 10 zima przy większym dystansie spalanie staje się znacznie mniejsze 6 - 8 Trasa 70 - 100 km/h lato 4.5 - 5 zima 5 - 5.5 . Na minus poziom ogumienia a dokładnie dzwieku który wydaje bardzo głośny odgłos wnerwia w trasie przestrzeń bardzo dobra jestem dość " solidnie zbudowany " i nie mam kłopotów z pozycją za kierownica jak i w tyle gdy popije. Bagażnik spory ustawny ale materiał który tam jest ciut slaby . Ogulnie biorąc pod uwagę CENE auto jest warte każdej złotówki a na deser niezwykle trzyma cene aż mi szkoda jej sprzedawać ale czeka nowa Mazda CX 5 na koniec dodam że to moja pierwsza Mazda a zmieniam często auta leasing koszty itp tak więc mam wyrobioną opinie o innych markach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super toporna jednostka kiedy np. silniki z seri TSI padnie dawno to będzie nadal istnieć i wnerwiać właścicieli VW
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Tył słabo
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
[l/100km]