Autko kupione z 50 tys. przebiegiem. Teraz prawie 190 tys. Zawsze miałem zasadę, że po przejechaniu 100 tys. zmieniam auto. W tym przypadku Mazda dzielnie broni się przed zmianą właściciela. Nie daje mi żadnych powodów. Bezawaryjna, niskie spalanie i cały czas dobrze wygląda. Przez cały okres użytkowania oprócz wymiany klocków i płynów, miał jeden zabieg tj. czyszczenie - czegoś tam (zwyczajnie się nie znam za kilka stówek). Olej zmieniam w serwisie, co 15 tys. km. Mogą się jedynie przyczepić do nadmiernego moim zdaniem hałasu powyżej 140 km/godz. i lakieru podatnego na zarysowania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobrze się zbiera, czuć przyspieszenie. Dobry na autostradę i do miasta.
5,0
Skrzynia biegów
bez problemów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
miękki lakier ale blachy trzymają się bdb
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pakowny bagażnik, pasażerowi z tyłu nie narzekają.
3,0
Wyciszenie
Głośny, gdy się nieco spieszymy na autostradzie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu rewelacja. Trasa niemal codziennie po 80 km do pracy i powrót. Drogi powiatowe, więc spokojna jazda. Spalanie pomiędzy 4.5 a 5 litra na 100 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
[l/100km]