Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Kombi Facelifting

Łukasz, 8 lat temu
Silnik 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW 2014-2016 - Oceń swoje auto
3,15
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Switla led
3,0
Całokształt
Bardzo ładny samochód, ale niestety diabeł tkwi w szczegółach. Nie można ciszyć się tym pięknym designem jeśli fotel kierowcy jest zaprojektowany dla Japończyka o wzroście 170cm, przy moich 186 ból kręgosłupa po 15 minutach, jeśli komputer pokładowy nie jest w stanie pokazać czasu jazdy, jeśli wskaźnik zbiornika paliwa jeszcze nigdy nie pokazał mi prawdziwej zawartości baku, jeśli w środku jest głośniej niż w każdym jednym aucie jakim wcześniej jeździłem, włączając w to auta klasy miejskiej i jeśli na kierownicy (uwaga w 2016 roku Mazda juz to poprawiła) jest dekiel jakby z wartburga wyciągnięty, a panel środkowy jest ruchomy i niestabilny... Nie wspomnę o spalaniu i "ściemie" mazdy dotyczącej lekkości auta, itd - średnie spalanie nigdy nie zejdzie poniżej 8,5l a staram sie jeździć przepisowo! Do tego najgorszy serwis Mazdy (jeden z warszawskich) z jakim miałem do czynienia. Wiem, że zabrzmię teraz tendencyjnie, ale obok stylistyki - Mazda 6 w każdym innym obszarze przegrywa z passatem (moje poprzednie auto). Ok jest jeszcze jeden element - mam w Mazdzie ledowe światła - są fantastyczne, lepsze od biksenonow w passacie.
Wrażenia
4,0
Silnik
150 KM prawie daje radę - brakuje mu czasami mocy i momentu , zakładam że ten silnik z wyższą mocą dałby radę na 100%.
3,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
nie rozumiem opinii o "fantastycznym" układzie jezdnym, według mnie układ kierowniczy jest bardzo nieprecyzyjny, a zawiedzenie niby twarde z lekko sportowym zacięciem ale z drugiej strony bujający i głośny. Nie jestem ekspertem w tych tematach, ale absolutnie nie jestem zadowolony z tego układu jezdnego.
Komfort
3,0
Widoczność
Sporo miejsca w środku jednak brak możliwości właściwego ustawienia fotela kierowcy, za nisko umieszczony podłokietnik (bez możliwości regulacji!) bardzo głośno słyszalny silnik, nie pozwalają na przyznanie nawet dobrej oceny w tej kategorii
3,0
Ergonomia
No znów kłania sie fatalna pozycja za kierownicą, która rzutuje rownież na ergonomię - fajne są klawisze umieszczone na panelu środkowym obok lewarka zmiany biegów, które pozawalają na wygodną obsługę nawigacji, radia, itd.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ni tego nie rozumiem - czasami przy dużej wilgotności powietrza trochę zajmuje pozbycie się zaparkowanych szyb.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Tak jak pisałem wcześniej, nieakceptowalne w tej klasie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duże spalanie
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie przy przebiegu 19tys nie miałem żadnych napraw
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Kombi Facelifting