Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Kombi Facelifting

MhrocznyWaldek, 8 lat temu
Silnik 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW 2014-2016 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Generalnie auto jest extra. Jest to wersja 4x4 na rynek niemiecki. Poza drobnymi rzeczami takimi jak np. wyciszenie przy prędkościach od 150km/h i małej liczbie schowków w kabinie jest to całkiem dobry kawał wozidła (w pozytywnym znaczeniu). Dobrze wykończony, wysoki standard montowany seryjnie, niezła jakoś i ogromny plus za wygląd.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2.2 i 150KM daje radę. Przyspiesza dobrze, jest elastyczny i ogólnie całkiem dobrze daje radę. Jest zdecydowanie cichszy i lepiej pracuje niż 1.8 benz. w mojej poprzedniej maździe.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest jakaś dziwna, może potrzebuje czasu i musi się trochę wyrobić? Generalnie u mnie lekko zacina się przy zmianie z 2 na 3. Będzie chyba sprawa dla ASO przy najbliższej wizycie.
5,0
Układ jezdny
Tam gdzie się hamuje passatem tam Mazda6 AWD idzie jak przecinak. Nie wiem jak inne wersje ale ta idzie po drodze jak po sznurku.
Komfort
4,0
Widoczność
Mogłoby być trochę lepiej, ale da się przeżyć. Sporym utrudnieniem dla kierowcy może być widoczność przez tylne szyby w nocy (nawet na oświetlonej drodze, np. przy parkowaniu). Czujniki parkowania i kamera są i działają poprawnie.
5,0
Ergonomia
Jeśli chodzi o wygląd to nie ma sobie równych w tej klasie. "Coś pięknego" i wszelkie pojazdy-przekręty z VAG mogą się w swoich szopach schować.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentyluje i grzeje całkiem sprawnie. Klimatyzacja nie została jeszcze sprawdzona. Dwie strefy pozwalają na lekkie zróżnicowanie temperatury dla kierowcy i pasażera.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca na nogi dla kierowcy i pasażerów jest aż za dużo. Tym samochodem może podróżować spokojnie kierowca i 3 pasażerów (póki co nie było chętnego na dłuższą trasę na środku tylnej kanapy).
3,0
Wyciszenie
No jeśli chodzi o wyciszenie to jest to chyba jedyny poważny mankament. Do prędkości 130-140 jest ok, dalej robi się co raz to głośniej a to wcale nie chodzi o silnik, tylko przede wszystkim o lusterka i opony jakie ma się założone. Znam modele, w który zostało to lepiej zrobione.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jedyne koszta utrzymania jakie póki co występują to koszta paliwa. Przy "wolnej" jeździe ok.90-100km/h pali mało, w tempie autostradowym pali jak każde inne. Generalnie koszta podobne jak do auta na gaz.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za taką cenę nie dostanie się lepiej wykończonego pojazdu, w takiej konfiguracji oraz o takich parametrach, które charakteryzowałoby się takim spalaniem i komfortem jazdy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co nie wystąpiły.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co nie wystąpiły.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Kombi Facelifting