Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Kombi Facelifting

madak, 8 lat temu
Silnik 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Autko bardzo fajne. Cieszy wyglądem. Prowadzi się bardzo dobrze.Miejsca dla kierowcy i pasażerów dużo.Uważam że nie ma konkurenta w klasie średniej. Poprzednim przejechałem 220 tys bez problemu, wymieniałem tylko elementy ulegające zużyciu w dieslu. Jednak bez wymiany turbiny czy dwu masy.Do zakupu benzyny skłoniło mnie małe spalanie jak na ten silnik. nie opłaca się kupować diesla.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik wkręca się na obroty i daje frajdę z jazdy. Na światłach zostawicie większość aut. Dobrze jedzie do 200km/h potem to już dobieranie do prędkości 225km/h. Mogło by być ciszej w samochodzie powyżej 140 km/h. przyjemny ryk przy dodawaniu gazu ale to już kwestia gustu. Na pewno nie jest to kosiarka jak większość turbo doładowanych, tylko stary dobry wolnossący.
4,0
Skrzynia biegów
Automat ok. szkoda tylko że nie jest tak zaawansowany jak np.bmw Ale to informacja dla tych co znają automat bmw. Chodzi mi o obsługę w bmw jest bardziej inteligentna i tego maździe brakuje. Nie pracuje też tak dobrze jak 8-stopniowe automaty, jednak uważam że daje radę i ucieszy każdego.
4,0
Układ jezdny
doskonale, prowadzi się bardzo dobrze, trzyma w zakrętach super. Aktywny tempomat to porażka niestety, nie można go odłączyć i występuje z tym silnikiem. do 140 km/h działa dobrze potem chce się go pogryźć, jeżdżę dużo autostradami i ekspresówkami i chciałbym zwykły tempomat ale nie ma. Sorry! Reaguje zbyt wcześnie co kończy się ostrym hamowaniem ze strony samochodu, po wyjechaniu z za zakrętu głupieje i też samochód hamuje.
Komfort
5,0
Widoczność
Ok, resztę załatwiają doskonale działające czujniki parkowania oraz kamera cofania
3,0
Ergonomia
No tu mnie trochę zabolało. Dla mnie mało intuicyjna obsługa idrive zerżnięta z bmw w którym jest dopracowana. Jeżeli ktoś nie zna obsługi bmw nie będzie narzekał.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie jeździłem jeszcze zimą dlatego ocena dobrze. Klima działa ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dopracowali fotele przednie wcześniej obsługiwały tylko niskie osoby. mam 185 cm wzrostu i robię w tygodniu do 1200km i uważam że jest komfortowo
4,0
Wyciszenie
dobrze , powyżej 140 km/h powinno być ciszej. Praca silnika to rzecz gustu. Dla mnie super. Wiem że mam pod maską coś więcej niż turobodoładowaną wiertarkę
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie spalanie u mnie to 9,5 litra na 100km. Nie oszczędzam jej. Do pracy jadę 140km/h wracam 180-200km/h. Jeżdzę autostradami.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nic lepszego nie kupicie za tą kasę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Średni koszt przejechania 100 km
68,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Kombi Facelifting