Tak fakt są lepsze samochody ale umówmy się Najwyższy model z automatem 2,5 w benzynce na full opcji za 145 koła. Jest świetnie. Wystarczająco dynamiczne mało pali i przyciąga oczy :) Lekko twardawe ze sportowym charakterem zawieszenie pozwala na dynamiczne pokonywanie łuków i dźwięk silnika na wysokich obrotach swietny zaskakuje wiele osób :) Wykończenia są na dość dobrym poziomi umówmy się nie rozmawiamy o porshe za 700k zł.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Miejskie uzytkowanie pozwala na komfortowe użytkowanie pojazdu. Dynamiczny a jednak spokojny głośny ale jednak cichy silnik. Bardzo zadowalająca elastyczność silnika dzieki czemu normalna jazda odbywa sie na poziomie 1300-1400 obrotów bez zamulania
4,0
Ergonomia
Wnętrze raczej miekkie a występowanie plastików jest wysokiej jakości fajnie wszystko wygląda piekne przeszycia :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
I to chyba najsłabszy punkt :( miejsca niestety nie ma zbyt wiele w porównaniu do konkurencji i jak na kombi :(
4,0
Wyciszenie
Jak pisałem wcześniej jeśli miejsca jazda jst bardzo ok natomiast wysokie prędkości autostradowe powodują moim zdaniem zbyt duzo hałasu jak na klasę pojazdu zwłaszcza powyzej 140-150km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po pierwszym serwisie (cena przystępna) okazało się że zużycie kloców i opon na poziomie 2mm na 20k km to bardzo dobrze
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero błędów, głupich komunikatów, chwilowych problemów, generalnie nic sie z tym autkiem nie dzieje co mogloby powodowac jakiś niepokój
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
[l/100km]