Ogólnie wszystko bardzo dobrze. Zapewne można by się przyczepić do paru szczegółów, ale nie więcej niż w innym aucie. A inne cechy rekompensują jakieś tam małe minusy i nie zwraca się na to uwagi. Oceniam najbogatszą wersje 2,5 automat sky passion. Stosunek ceny do jakości doskonały. A za tak samo dopakowanego mondeo czy passka trzeba jednak zapłacić troszkę więcej szczególnie a passka.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny i oszczędny. Oczywiście silnik 2,5 musi palić swoje przy normalnej jeździe w 10 w mieście można bez problemu się zamknąć, a jak się nie przyciska za mocno i za często to litr mniej na pewno. Na trasie bardzo oszczędny bez problemu można uzyskać 5-6 przy odpowiednich prędkościach. (powyżej 100)
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam porównania, ale raczej zmienia szybko nie szarpie. Kick down i tryb sport...dopiero zaczyna się zabawa.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi zakręty to czysta przyjemność.
Komfort
4,0
Widoczność
Kamery i czujniku ratują dup..., ale trzeba się przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne fotele, bardzo dobre trzymanie boczne. Sterowanie wszystkim elektryczne pasażer również można znaleźć swoje miejsce za kołkiem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi ok ogrzewanie jeszcze nie sprawdzałem ale co tu sprawdzać będzie grzało. Klima dual.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok nie ciśniemy się.
5,0
Wyciszenie
Nie rozumiem do czego mieć to zastrzeżenia. do 120-140 bardzo cicho powyżej troszkę głośniej. Ale to jest wolnossący przy wyprzedzaniu musi wejść na obroty i to jest fajne własnie i dźwięk również przyjemny dla kierowcy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy tanio. Porównuje do wcześniejszego hatchbacka. Części raczej do najtańszych nie należą ale nie są to ceny bmw na szczęście.
5,0
Stosunek jakość/cena
doskonale
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
[l/100km]