Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Kombi Facelifting

teddyberek, 9 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : spalanie i dynamika
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : system MZD nie zawsze pracuje poprawnie
5,0
Całokształt
Byłoby autem idealnym, gdyby niewielkie mankamenty: brak czasu podróży, średniej prędkości i spalania dla trasy (jest liczona tylko od skasowania); wycieraczka tylnej szyby powinna być pod spryskiwaczem, żeby nie rozpoczynała pracy "na sucho"; brak schowka w bagażniku dla siatki oddzielającej przestrzeń bagażową od pasażerskiej (jest dla rolety), nie zawsze dobrze działający system MZD (utwory czasami włączają się od pierwszego); przyciskiem na kierownicy można uruchomić telefon, ale już nie można wybrać kontaktu i zadzwonić - trzeba używać pokrętła; ruszające się boczki drzwi przy zamykaniu; mała ilość schowków (np przed pasażerem mógł być większy gdyby otwierały się drzwiczki, a nie "wyjeżdżał"cały schowek, schowek nie klimatyzowany i bez podświetlenia); podczas deszczu nie włączają się automatycznie światła drogowe (powinno być to sprzężone z wycieraczkami); jak na BOSE dźwięk powinien być lepszy (brak subwoofera); dlaczego kierunkowskazów nie wykonano w technologi LED (światła drogowe są w LED?); brak możliwości złożenia "na płasko" fotela pasażera (przewożenie długich przedmiotów); pilot ( brak domykania szyb z pilota, przycisku "panic"); po co zakręcany korek wlewu paliwa?; brak podnoszenia pokrywy silnika na amortyzatorach; łatwo rysujący się plastik na zegarach"; nie zawsze "automatycznie" uzbraja się alarm po zamknięciu drzwi (nie miga wtedy światłami"); brak czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy - jest tylko przy ksenonach? (miałem to w 13letnim Passacie !); wyciszenie powyżej 120km/h powinno być lepsze; kamera cofania (bardzo dobra) powinna wysuwać się np spod znaczka Mazdy (jak np WV); nieprecyzyjny wskaźnik poziomu paliwa (przy "0" do stacji zatankowałem 52litry czyli zostało jeszcze 10l!); hamulce mogłyby być lepsze
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na silnik bez turbo jestem bardzo zadowolony, spalenie bardzo przyzwoite, dynamika również
5,0
Skrzynia biegów
czasami przy wrzucaniu "4" słychać "plastikowy odgłos". Generalnie skrzynia pracuje dobrze,
5,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się pewnie, rzadko muszą ingerować systemy bezpieczeństwa, dobre tłumienie nierówności jak na 225/24 r 19
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, wyśmienite pokrętło, ale sterowanie telefonem z kierownicy niedopracowane (opisałem w mankamentach)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, nic dodać nic ująć
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca
4,0
Wyciszenie
za głośny powyżej 120km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie nie mam na co narzekać.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepszy w tym segmencie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bez wpadek - są drobne mankamenty w systemie MZD
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Kombi Facelifting