Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Kombi Facelifting

Tymon, 7 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
3,77
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Wskaźnik paliwa - dla serwisu to nie awaria :(
Układ elektryczny : Czujnik parkowania
4,0
Całokształt
Świetnie wygląda. Ekstra tapicerka materiałowa. Dobrze się prowadzi. Miłe wnętrze. Komfort najwyżej przeciętny przez przestrzeń i hałas. Bagażnik mały (te 500 coś litrów w mazdzie, to najwyżej 2/3 z 580 w octavii II)i na wakacje bez boxa na dachu będzie ciężko. Czuć w paru miejscach taniość: Maska stoi na bagnecie. Brak wskaźnika temperatury silnika(tylko lampka, że zimny albo przegrzany). Schowek przed pasażerem niczym nie wyciszony. Niektóre przełączniki nie mają podświetlenia. Brak guzika do ryglowania i otwierania centralnego zamka-pewnie zależy od wersji. Po kilku miesiącach jazdy mazdą stwierdzam, że lepiej bylo zostać przy VW. Co z tego, że wnętrze w mazdzie ładniejsze, skoro wzrok kieruję przez szybę poza auto i tu ważniejsze są: prowadzenie, komfort reserowania, wyciszenie, przestrzeń i dynamika.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocy mogło by być więcej- tak samo jak pieniędzy. Po jakimś czasie przywykłem, a może nauczyłem się jeździć bez turbo. W Warszawskich korkach, przy raczej ciężkiej stopie, pali średnio 10l/100km. Na trasie wakacyjnej, z boxem na dachu i przy przepisowych prędkościach (głównie autostrady) spaliła mi średnio 7 - WOW!
3,0
Skrzynia biegów
Jedynka nie zawsze chce wejść za pierwszym razem. Testówka w salonie miała to samo. Gdyby nie to, byłoby doskonale
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się pewnie, ale na dużych nierównościach za mało izoluje i czuję jakby koła miały odpaść.
Komfort
4,0
Widoczność
Kamera cofania dużo ratuje. Cofanie na samych lusterkach jest trudniejsze niż w innych autach. Ale może rozleniwiła mnie kamera.
4,0
Ergonomia
Wskaźniki poziomu paliwa i zasięgu pokazują głupoty. Gy wyświetlają 0, to mam jeszcze jakieś 10l w baku. Serwisy twierdzą, że tak ma być :( Manipulator lusterek nie jest podświetlony i w ciemnym garażu to przeszkadza. Ekran na tej wysokości spisuje się świetnie. Obsługa systemu pokrętłem ekstra. Tylko obsługa radia jest beznadziejna. Automatycznie wyszukuje mało stacji i jakoś nie bardzo chce je śledzić, gdzy jadę na drugi koniec Polski. Może nie potrafię obsługiwać, ale instrukcji nie planuję czytać.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ok, ale pasażerowie mają za mało miejsca na nogi. Octavia II daje tyle samo przestrzeni, albo i więcej.
2,0
Wyciszenie
Powyżej 150km/h nie da sie normalnie rozmawiać. Rozmowa przez telefon, za pomocą zestawu głośnomówiącego przy tej prędkości jest prawie niemożliwa.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rozleciała się tapicerka fotela kierowcy - coś puściło na dolnej krawędzi oparcia. Akcesoryjny czujnik parkowania z przodu ciągle szaleje. W korkach wyje bez powodu, przy parkowaniu nie zawsze się odezwie i nie da się go wyłączyć.(wersja sky-busines tylko dla firm ) Już raz serwisowałem i nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 6 III Kombi Facelifting