Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016

M 6, ponad rok temu
Silnik 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 134 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,79
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Auto wykonane z dobrych materiałów z małymi wyjątkami , silnik daje sporo frajdy przy niskim spalaniu ( miasto od 7,7 do 9 trasa 160 - 170km/h spalanie 10 l 140km/h 7,5 l 60 -90 km/h od 5,5 do 6,5 wyniki bardzo zadawalające moim zdaniem ) i na dodatek na 99% przejedzie 3x tyle co turbo benzyny . Magiczne słowo wiązane z Mazdą korozja BRAK to mit i tyle ( są jednak wyjątki auta z USA czy tez po kolizji ale tam się trzeba z tym liczyć lub korozja w głowach innych ale to norma w PL ) . Auto prowadzi się wspaniale a to nie jest moje pierwsze z segmentu D .System adaptacyjnych świateł drogowych LED super sprawa jak i jego działanie . W 2017r uporano się z bolączkami auta trapiące starsze modele i poprawiono wręcz idealnie wyciszenie .Wadą jest przeciętna info rozrywka ( za dopłatą 1200zł można to zmienić w ASO nowy moduł ale jednak płatna dopłata ) . Auto nie zawiodło mnie ani razu ,części zamienne są w cenie takiej jak do innych aut a stwierdzenie o niedostępności lub wysokich cenach to po prostu kłamstwo !!!!! ( 5min na stronach od części i wiadomo co ile kosztuje ) . Auto ma obecnie 134 .tys km ( wymienione klocki + tarcze 1-raz przód klocki tył , obecnie zastanawiam się nad nowym akumulatorem )
Wrażenia
5,0
Silnik
192 KM jest wspaniały 7.3 - 7,5 s do setki ( potwierdzone przez niezależne źródła ) zrobienie tym autem 300 tys to pikuś . Dodatkowo w trybie Sport wspaniały odgłos płynie z pod maski. Dodatkowo wstaje rano od razu daję gaz do dechy bo mogę tam niema turbo nic mi się nie sypnie .
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
sedan większy od kombi tylko Mazda tak robi ;) wielka wygodna limuzyna
5,0
Wyciszenie
Jak na segment D jest super ( porównuje z Passatem b8 i Mercedesem C klasą z 2019r )
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Taki jak w innych markach
5,0
Stosunek jakość/cena
za 138 tyś nie było wtedy niczego lepszego
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIC !!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC !!!!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016