Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016

Zenon234, 5 lat temu
Silnik 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 145 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
4,36
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Super jak na tą klasę auta, prowadzi się bardzo dobrze .
Silnik : 2,5 nigdy 2.0 ;)
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Delikatna
5,0
Całokształt
Dawno mi się nie trafiło tak dobre auto po przygodach z Volvo i Vagiem miła odmiana . Pozdrawiam trolli co nie mają i płaczą dając tak fałszywe opinie, że czytając poniektóre pewno bym nie kupił tego auta ale stało się inaczej i mam super auto Obecnie zastanawiam się nad nową Mazdą 6 ( rok i się pojawi ) lub CX -5 zobaczymy co :) Jednak nie jest idealnie część plastików np: półka pasażera zrobiona jest słabego plastiku skutek rysy ryseczki . Tapicerka skórzana fotela nie jest na pewno w pełni prawdziwa bardziej taka eko-skureczka , kierownica nie lubi natomiast pocących się rąk jak nie zadbamy raz w roku to będzie świecić się nam jak pomalowana olejem :) Reasumując auto warte swej ceny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Prosta trwała nie wysilona konstrukcja . Nie martwię się czy ciepły czy zimny turbo i inne pierdoły nie padną ( do setki ma 7,3 - 7,8 tak wynika z nie zależnych testów )
4,0
Skrzynia biegów
Kinetyczna ale ile frajdy i niezawodna nie to co DSG . idealna na miasto .
5,0
Układ jezdny
Auto pewnie się prowadzi , wybiera dobrze nierówności nic zawieszenia nie skrzypi .
2,0
Karoseria
Słaby lakier podatny na zarysowania , by kłopotu nie było to twardy wosk raz w roku konieczny .
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Prosto czytelnie tak jak powinno być żadnych stylistycznych udziwnień .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa naprawdę dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok .
3,0
Wyciszenie
Odgłosy od nadkoli mało miłe , i jednocześnie 80% złego pochodzi od nich ( wydatek ok 100 zł na maty warty )
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podobne jak gdzie indziej. ASO w jednym mieście droższe w innym tańsze . Zawsze można samemu kupić olej itp Wymienią w ASO i zawsze będzie taniej jak to woli .
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena jest odpowiednia auto odwdzięcza się wysoka niezawodnością nigdy nie miałem tak nie kłopotliwego auta poza lusterkiem NIC.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lusterko wymienione na gwarancji z dnia na dzień ( przypomina mi się VOLVO i to jak tam ludzi zlewają ) Dopiszę jeszcze kolejną wymianę lusterka :(
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC ! ! !

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016