Ocena kierowcy - Mazda 6 III Kombi Facelifting 2016
TUN,
4 lata temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Rok produkcji 2016
Przebieg:
46 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: Ci co sprzedaja auta z turbo mowia ze nie jedzie ale nie maja racji. jedzie i to nie zle
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
4,0
Całokształt
Auto na 4+. Na +: design, ergonomia, prowadzenie w normalnej jezdzie, walory uzytkowe typu bagaznik oraz ilosc miejsca; spalanie. Na -: hamulce, wrazliwosc na podmuchy wiatru przy szybkiej jezdzie na trasie, zlazacy lakier z felg, elektronika zyjaca swoim zyciem.
Wrażenia
4,0
Silnik
do normalnej jazdy jest wystarczajacy. ladnie brzmi przy przyspieszaniu. dla amatorow sportowych wrazen bedzie za slaby
5,0
Skrzynia biegów
bez uwag. jak w hondzie. biegi jak po szynie. brawo mazda
4,0
Układ jezdny
kompromis. dobre trzymanie w zakretach.
4,0
Karoseria
ladna. lakier slaby. podatny na zarysowania i odpryski
Komfort
4,0
Widoczność
bez uwag
4,0
Ergonomia
bez uwag. mam 190 cm i nie narzekam.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez uwag
4,0
Wyciszenie
mowia ze mazda jest glosna. nie potwierdzam. jest normalnie. sa cichsze auta ale nie ma problemu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
drogie przeglady w aso. poza tym auto jak dotad bezawaryjne
4,0
Stosunek jakość/cena
bez uwag
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zlazacy lakier z felg, akumulator. wymiana w aso w ramach gwarancji
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dobre auto w dobrej cenie. najwiekszy minus to hamulce ale mozna ten problem rozwiazac. auto do normalnego uzytkowania na codzien. bez szalu ale i bez kosztow napraw. polecam.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
[l/100km]