Rewelacyjnie wyposażony: czujnik zmierzchowy, samo poziomowanie świateł, systemy stabilizacji toru jazdy działają perfekcyjnie i cicho, bluetooth świetnie działa- szkoda ze nie ma polskiej wersji, bardzo dobra jakość plastików, dźwięk muzyki powala. Jazda tym samochodem to przyjemność. 120 km/h w zakręcie jest niezauważalna dla Mazdy 6. Jeździłem wcześniej Hondą Accord, Renault Laguną, Toyotą Corollą Verso- wszystkie nowe. Ten samochód mnie bardzo miło zaskoczył. Polecam. Ja na pewno następny też kupię Mazdę
Wrażenia
5,0
Silnik
trochę szarpał przy niskich obrotach gdy zimny- kalibracja wtrysków pomogła. Winne kiepskie paliwo
5,0
Skrzynia biegów
Trzeba sie przyzwyczaić do machanizmu, biegi same wchodzą
5,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie, trzyma sie drogi jak przyklejony bez względu na warunki, Troche przenosi drgania nierówności drogi na koło kierownicy
Komfort
3,0
Widoczność
w Liftbachu kiepska do tyłu, ale czujniki parkowania pomagają
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, bardzo łatwa obsługa komputera
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
rewelacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby podróżują komfortowo
5,0
Wyciszenie
głośniej zaczyna robić sie powyżej 160 km/h. Jechałem 200 bez problemu. U konkurencji jest głosniej- opinia znajomych
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio po przejechaniu 53 tyś 6,5 litra ON, ale wiekszość w trasie. Przeglądy dosyć drogie ale porównywalne z Toyotą
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trochę trzeszczy fotel kierowcy. Poza tym wszystko OK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymieniona na gwarancji pompa wspomagania hamulca i na zalecenie mazdy komputer doswietlania zakretów. Reszta bez zastrzeżeń