Zawieszenie
: za głośna praca jak na tę klasę samochodu
Inne
: źle wygłuszony bak paliwa - zobacz wyżej
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Typowy japoński wysokoobrotowiec. Jak sie chce kopa to trzeba wysoko kręcić. Ale do spokojnej jazdy wystarcza jazda do 3-3,5 tys. obrotów.
Niskie spalanie, ale o tym później...
4,0
Skrzynia biegów
Niby OK, ale daje 4, nie umiem jasno wytłumaczyć dlaczego...jakoś tak przy bardziej sportowej jeździe, gdzie chcemy szybko zmienic bieg, troszeczkę chaczy.
4,0
Układ jezdny
daje tylko 4, choć chyba trochę naciągnąłem. Jakby mozna to bym dał 3,5 za słabu układ kierowniczy. Brak mu precyzji, chodzi o to, że wogóle nie zachęca do szybszej jazdy, a poza tym nie do końca daje czucie tego co pod kołami się dzieje.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie zauważyłem jakiś problemów więc daję 5.
5,0
Ergonomia
Jak u japończyków - jest conajmniej dobrze.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szybko odparowują szyby. Działa to mniej więcej tak: Pstryk...... i już.
3,0
Wyciszenie
Mogłoby być trochę lepiej. I nie mówię o wyciszeniu silnika... ale pracy zawieszenia. Trochę oszczędzono na materiałach tak coś mi się wydaje. Poza tym jak wleje pełny bak to na parkingu słyszę jak mi paliwo chlupocze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy - nie dot. jeszcze.
Zużycie paliwa - nie ma problemu żeby osiągnąć 7l/100km w cyklu mieszanym z przewagą trasy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
7000km na razie nic. Ale to za małoby coś powiedzieć. Awansem daję 5.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
7000km na razie nic. Ale to za małoby coś powiedzieć. Awansem daję 5.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MZR 120KM 88kW
[l/100km]